Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 09:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Kashmir Zitilites vinylpresningsfejl (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jeppe Vinding
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Jeg kom forbi Guf forleden dag og købte lidt impulsivt Kashmir - Zitilites. Desværre var skive 2 totalt ødelagt af en presningsfejl. Heldigvis var der ingen problemer med at få den byttet.

Jeg påtalte dog at der også var en del overfladestøj. Af de eksemplarer de havde tilbage i butikken fandt vi så det eksemplar der så pænest ud. Men ak - der var også en del overfladestøj og plade 1 var tilmed skæv.

Tilbage igen og denne gang droppede jeg ud og fik mine penge tilbage og de beklagede.

The bottom line - jeg vil egentlig bare høre om nogen har haft problemer med denne udgivelse på vinyl?

Og om der findes et godt råd til hvordan det måske er muligt at få fingrene i et (nærmest) fejlfrit eksemplar af denne udgivelse?

VH Jeppe

Ps. I øvrigt fuld kredit til Guf på Nørrebrogade som ydede en service man blev tryg ved.

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Intet nyt under solen. Nyudgivelser har samme skavanker som førhen, skæve, overfladestøj. Manglende kvali.kontrol må være årsagen. CD folket kan fryde sig - men måske også tænke på hvilke fejl der smutter gennem kvali kontrollen der. 

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes