Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
Sendt: 22 Oktober 2003 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
Mener at have hørt gode takter fra Niels Lofgren på pladen Live, der vist er udkommet i år, ihvertfald i følge www.allmusic.com. Temmelig overbevisende basspil var at høre over Eben/eBen X-treme vistnok. på week-end'ens udstilling i Odense.
God vind med tulipanerne, fra Modifix,
-der i allerførste forsøg plukkede 9 velholdte gule i Forum og i KB hallen;o)
__________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
Ih hvor det kører, det var ment til inspiration til alle. Tak "van" tippet er fluks bestilt sammen med EmmeLou (old flame). Rikke må også checkes, er hun ædru?
Var iøvrigt inde på Amazone og bestille "muzak til butikken" og så mange af nyhederne til priser under 10£ - det er jo mindre end 139-159kr. Så prisfaldet synes slået igennem i UK.
Må da lige nævne Sarah K to udgivelser på Stockfish (Pladekisten) - den audiophile dronning kan mere end at være phil - det er tæskegodt, optagelse i olympisk guldklasse.
Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
SES. skrev:
Rikke må også checkes, er hun ædru?
Hvis du mener Rickie Lee Jones så aner jeg det ikke. Jeg kender ikke hendes musik særlig godt, men jeg har kun læst gode anmeldelser af hendes nye plade.
j_gerd skrev:
Nårh ja, der er også Beck... Det er også god popmusik. Sea Change er simpelthen et godt album
Beck er fantastisk. Alle hans plader holder efter min mening. Man skal nok ikke starte med Stereopathetic Soul Manure.
Bruger siden: 18 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 178
Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
Zaka:
Mjaa, Beck er jo efterhånden gået hen og blevet ren og skær easylistening mainstreem - ikke at det gør hans musik dårligere. Er som sagt meget glad for Sea Change.
Men go'e gamle Odelay og Midnite Vultures er jo stadig rare bekendtskaber...
Bruger siden: 18 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 178
Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
Zaka:
Apropos moderne tango, så skulle du tage at høre Gotan Project som er en slags electronica tango. De har kun lavet en plade La Revancha Del Tango. Den er til gengæld nu kommet i en ny udgave med yderligere 17 minutters bonus live tracks. Den er et lyt værd...
Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
Hej igen,
Her er 10 favoritter fra min egen samling - de kan alle stærkt anbefales.
Aphex Twin - The Richard D. James Album Elvis Presley - From Elvis In Memphis Bob Dylan - Blonde On Blonde Velvet Underground - Velvet Underground & Nico The Band - The Band Mercury Rev - Deserter's Song Television - Marquee Moon Pere Ubu - Modern Dance Hank Williams - 40 Greatest Hits John Coltrane - A Love Supreme
mvh
PS: der er ikke skelet til lyden på de 10 skiver, så der er et par stykker der er Lo-Fi, men musikken holder.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum