| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 14 Januar 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg ikke kan finde nogen steder som handler med Dorians plader. Jeg ved godt de er gået konkurs, men jeg vil gerne have fat på DOR-90117.....den med monsterorglet på  . Udgivelsen hedder noget i retning med Pictures at an exhibition, nogen der kan hjælpe ? Pladekisten melder hus forbi......de kan ikke skaffe den  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
LAST Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 639
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kramer71 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1712
|
| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo en fantastisk plade mere pga. Guillot transkription og spil end den fede lyd og optagested. Anbefales. Jeg har ikke hørt den anden Dorian plade der musikalsk når den til sokkeholderne. Anbefalinger ?
Hvis du ikke kan købe den: Brug biblioteket der har flere dorian ellers må vi jo hjælpe dig.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Januar 2006 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der arbejdes pt. med flere muligheder  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vandt jeg auktionen på ebay for en spritny Dorian 90117-2 . Tak til micjac for tippet om denne skive 
Nu skulle der gerne være et styk monsterorgel på vej from down under, jeg glæder mig  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2006 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaaahh, så kom Dor 90117-2 hjem til far fra Down Under, endelig.......for hulan hvor har jeg dog bare ledt og ledt efter den skive 
Lytteindtryk følger, men selv ved behersket niveau går den dundrende dyyyybt __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Februar 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg vredet armen om på anlægget og jeg må nok erkende, at der er et stykke vej op til det tryk Kubikken's setup giver på dette afsindige orgel  . Hos KvK går orglet bare hammer dybt og med et niveau der næsten river håret af dig, her hos mig giver det "kun" en pæn og tilbagestrøget frisure  . Jeg skal vist ha' mig en amp med nogle flere bøffer i motorrummet  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er simpelthen afsindigt det orgel  .....havde det lige i spillen i går og må nok erkende at oregelmusik aldrig helt bliver min kop the, men dynamikken i bunden af sådan et kæmpeorgel er jo nærmest skræmmende  . Konen går iøvrigt i haven når det spiller __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |