Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
Sendt: 08 April 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
21:40Katie Melua - Live
Koncert fra 2004.
Katie Melua giver en intim koncert i England. Hun vil med sin blide stemme optræde med numrene fra sit første album inklusive hittet 'Closest Thing To Crazy'. Meluas musik inspireres af jazz kombineret med iørefaldende melodier. Hendes karriere startede først for alvor i 2004, men hun er i raketfart blevet anerkendt på verdensplan.
TV2 Charlie
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
Bruger siden: 09 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
Sendt: 09 April 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
Godmorgen Jeg så ikke koncerten på Charlie, men går ud fra at det var hendes DVD der blev brugt. Den kan forøvrig anbefales Jeg var i Falkoner Teatret til hendes sidste koncert, en meget stor oplevelse, selv om anmelderne mente noget andet. Det er rart at opleve en god lyd, det er forøvrigt sjældent. Personligt vil jeg hellere gi 100 kr mere for billetten og så høre koncerten i et mindre lokale. Hun har et fremragende band med, jeg er specielt vild med trommeslageren Henry Spinetti. Ham husker jeg fra en EC konsert i Brøndbyhallen omkring 1980. Prøv at lytte på pladen Just One Night med EC f.eks. nummeret Double Trouble. Han har en enestående rytmesans.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum