Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 07:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Elvis Return to sender (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 13 April 2006 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Er der en ekspert tilstede i lokalet. Efter at have hørt denne perle flere gange i radioen, er jeg blevet hooked. Hvilken plade med Elvis indeholder (ikke noget greatest, best of bla bla). Return to sender.

på forhånd tak

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 April 2006 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Velkommen til det fantastiske Elvis-univers ....jeg kan ikke nævne noget album (jeg har kun en 6 cd greatest hits...)....men synes bare det er sjovt det netop er det nummer du er faldet for!....Det var nemlig det første Elvis nummer som slog fødderne væk under mig da jeg vel var en 7-8 år gammel 
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 April 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Return to sender er kompinered af otis blackwell og winfield scot. Indspillet af Elvis i radio rekords i Hollywood den 27 marts 1962 til filmen girls girls girls og udsendt som a-side singel.

Det vil sige at det kun findes på gratest hits og andre opsamlings cdere. Og så selvfølgelig på live cdere.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 April 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

Er i alle klar til at grine højlydt. Det er ikke kun som gør-det -selv-mand fra silvan man kan lave BRØLERE Det som er sket siden jeg lavede indlægget er, at mens jeg var i garagen og ordne vores cykler (4stk) rensning, smøring og stramme kæder osv osv, havde konen læst mit indlæg. Hun fandt ret hurtig ud af det var noget med film-musik. Så slog lynet ned, jeg har i mange mange år haft en stor metal-box udformet som en filmrulle med Elvis stående i skabet. Den indeholder på 4 stk cd titlerne på 8 film, heriblandt girls girls girls. Jeg købte den i fona for 10år siden meget meget billigt fordi noget booklet fra blevet stjålet i butikken. Så jeg har ikke kunne se titlerne på numrene (det er nu undskyldningerne kommer rullende)Mens i griner, så vil jeg lige nok engang ind og høre return to sender. Gud ved hvorfor konen står i køkkenet og synger...return to plejehjemmet... hmmm

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes