| Sendt: 18 November 2003 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser ud til at være en japansk udgave af One Step Too Far, fra Faithless' album; Retrospective, smeltet sammen med hendes eget No Angel album.
Minder lidt om den japanske udgave af No Angel, eftersom Worthless også er på - en sang der ellers før kun var at finde på The Highburry Fields EP'en, som nemt kan koste over 300 kr. at anskaffe sig. Den mangler dog Me, som også er at finde på den japanske udgave.
Det er ikke umiddelbart en skive jeg kan fremstøve nogle steder, men du kan få alle numrene ved at købe den japanske udgave af No Angel og singlen One Step Too Far med Faithless, eller deres album Retrospective.
Den japanske udgave kan du købe her i hvert fald: http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/B00005HU32/qid=1069113661/sr=1-3/ref=sr_1_2_3/250-4286618-7970666 Ved ikke lige om der er andre steder som har den - måske CDWow har... Det er trods alt lidt nemmere at læse ;)
Udover det kan du også finde diverse CD'er med hendes sang Christmas Day på. Den er bl.a. på en udgivelse som hedder "Platinum Christmas", som blev solgt forrige jul her i landet. Ellers kan den også fås på diverse udgave af No Angel, så hut jeg visker - samt på et par singler, mener jeg.
Og jeg kan oplyse at vinyl udgaven af No Angel er klasser bedre end CD'en. Desværre kan LP'en bare ikke længere købes. Der blev kun lavet et meget begrænset tryk - og der kommer ikke flere :(
Med venlig hilsen En lidt for stor Dido fan ;)
|