Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 23:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Dido CD efterlyses (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PrebKlok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 November 2003 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Nogen der ved hvor denne cd med Dido og Faithless kan skaffes? Den er bare go', men jeg kan kun finde den som mp3  

Til top Vis PrebKlok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrebKlok Besøg PrebKlok's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 November 2003 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

hvis ikke din lokale pladepusher kan fremskaffe den... så søg på google, der kommer ganske mange hits, meen jeg kunne dog kun finde en single

her: http://www.musicomh.com/singles/faithless.htm#

den ser spændende ud (er en stor faithless og dido 'fan') så skriv lige når du finder hele albummet.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

PrebKlok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 November 2003 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Jeg kan også kun finde singlen på google. MP3-udgaven har jeg skaffet andet sted fra

Til top Vis PrebKlok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrebKlok Besøg PrebKlok's Websted

AndreasB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 18 November 2003 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Tag dog forbi Fona.... De kan skaffe det meste!!!
Til top Vis AndreasB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndreasB

Viper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2003
Sendt: 18 November 2003 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

Det ser ud til at være en japansk udgave af One Step Too Far, fra Faithless' album; Retrospective, smeltet sammen med hendes eget No Angel album.

Minder lidt om den japanske udgave af No Angel, eftersom Worthless også er på - en sang der ellers før kun var at finde på The Highburry Fields EP'en, som nemt kan koste over 300 kr. at anskaffe sig.
Den mangler dog Me, som også er at finde på den japanske udgave.

Det er ikke umiddelbart en skive jeg kan fremstøve nogle steder, men du kan få alle numrene ved at købe den japanske udgave af No Angel og singlen One Step Too Far med Faithless, eller deres album Retrospective.

Den japanske udgave kan du købe her i hvert fald: http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/B00005HU32/qid=1069113661/sr=1-3/ref=sr_1_2_3/250-4286618-7970666
Ved ikke lige om der er andre steder som har den - måske CDWow har... Det er trods alt lidt nemmere at læse ;)

Udover det kan du også finde diverse CD'er med hendes sang Christmas Day på. Den er bl.a. på en udgivelse som hedder "Platinum Christmas", som blev solgt forrige jul her i landet. Ellers kan den også fås på diverse udgave af No Angel, så hut jeg visker - samt på et par singler, mener jeg.

Og jeg kan oplyse at vinyl udgaven af No Angel er klasser bedre end CD'en. Desværre kan LP'en bare ikke længere købes. Der blev kun lavet et meget begrænset tryk - og der kommer ikke flere :(

Med venlig hilsen
En lidt for stor Dido fan ;)

Til top Vis Viper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Viper Besøg Viper's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes