Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
Sendt: 18 November 2003 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
Jeg har lige mailet med en gut der driver en pladebix et sted i jylland. Mit spørgsmål gik på, om han havde "The Wall" i Mobile Fidelity version (CD udgaven) Det havde han da.....Gæt hvad han ville have for den???
Sendt: 18 November 2003 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
j_gerd skrev:
A' forstår et...
Jeg har set the wall på cd i TP til o. en 200 mand...
Dækker det der mobile-fidelity over noget smart 10-kanalslyd
Aaaaarhhhh, ved du ikke hvad Mobile Fidelity er. Sig mig en gang, hvor gammel er du? Nej pjat. Det er en fancy guldbelagt (24 k) i særlig fin kvalitet, der er indspillet direkte fra det originale masterbånd. (masterbånd=urgammel optage medie)
Bruger siden: 18 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 178
Sendt: 18 November 2003 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
Hahahahaha
Arh...
Mjah, man lærer jo noget nyt hver dag.
Affektionsværdien ved disse dækker så bare over at de er samlerobjekter ikke? (sikkert også fordi der ikke er så mange af dem) Det er da ikke fordi der er bedre lydkvalitet, vel?
Sendt: 19 November 2003 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
Jeg vil nu kopiere, direkte fra min mailbox, og direkte hertil. Nu kommer det.
Mit første spørgsmål: > > Jeg søger "Dark side of the moon" og "The wall" af Pink floyd i > MOBILE > FIDELITY på CD. > > Har du dem og hvad ligger de på i pris.
Han svare: > Ja. jeg har begge to. Det er dyre sager. Samlet pris vil være 8000 > kr. > > Mvh
Jeg skriver igen. Vil det sige at the wall koster 4000,- og dark side koster 4000,- ?
Han svare:
Nej, det er en samlet pris.
Wall 6000 Dark side 4000 hver for sig.
mvh
Altså. Køber man dem begge, er prisen 8000,- Hver for sig, er prisen henholdsvis: The Wall 6000,- og Dark Side 4000,-
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
Sendt: 19 November 2003 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
Hi Fy
Der er jo ikke noget forkert? Du kan købe eller lade være. Hvad værdi har de for dig? 8000kr så køb, ellers ikke. Musikken kan du som tidligere nævnt få bedre på andre udgivelser.
Det er bogholdersamlere der jobber prisen op overalt, de krydser af i et pladekatalog og skal have det hele. Musikken er ligegyldig. Os der spiller musik kan ærgre os over at de ikke fik et frimærkealbum i julegave engang.
Sendt: 19 November 2003 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
Du har ret. Jeg kan bare lade være med at købe. Jeg var bare ved at falde bagover over den høje pris. Jeg ville bare SÅ gerne have The Wall i SUPER udgave. Jeg har søgt længe og jeg har den da også på vinyl i en af de første tryk. Men desværre er der nogle grimme ridser på side 1 og desuden er min pladeplov ikke helt så god, som min cd combo.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum