Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 22:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: X-MEN3...ingen spøjlere... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Smutter ind og ser X-MEN3 i imperial nu....giver en kort anmeldelse senere 
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

OK - skal se den imorgen .
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

Nu ikke noget med at SPOILE! .. add evt. *spoiler* til topic

Det skal nok holde mig væk .. yeah right
Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

prse skrev:
Smutter ind og ser X-MEN3 i imperial nu....giver en kort anmeldelse senere 

Det må være i digital visning - lucky bastard!

Det burde være obligatorisk i alle Biocity/Nordisk film biografer.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

Jeg snupper den Fredag aften - det bliver nice (håber jeg)

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Maj 2006 kl. 03:39 | IP-adresse registreret  

Bare rolig...ingen spøjlere....

Jeps...digital visning.......svært at sige hvor stor forskel det gør...men jeg kan ihvertfald sige, at det var ikke helt tosset...

Ud af fem mulige bogart-hatte, giver jeg den:

En absolut værdig afslutning!...Klart den bedste aktions-basker jeg har set i lang tid!...Bedre end Batman Begins! Den har det hele.

1'eren var fed....2'eren var federe.....og 3'eren var endnu federe! Sådan skal det gøres!...og så siger jeg ikke mere...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 07:56 | IP-adresse registreret  

prse skrev:
Bare rolig...ingen spøjlere....

Jeps...digital visning.......svært at sige hvor stor forskel det gør...men jeg kan ihvertfald sige, at det var ikke helt tosset...

Ud af fem mulige bogart-hatte, giver jeg den:

En absolut værdig afslutning!...Klart den bedste aktions-basker jeg har set i lang tid!...Bedre end Batman Begins! Den har det hele.

1'eren var fed....2'eren var federe.....og 3'eren var endnu federe! Sådan skal det gøres!...og så siger jeg ikke mere...

Efter din anmeldelse glæder jeg mig endnu mere til at 9.30 hvor jeg skal se den i imperial digitalt. Jeg er helt klart til digital visning da man slipper for at de nogle gange store prikker der er i billedet + der er ikke chance for at filmen kan knække. Var lidt skuffet da jeg var inde og se M:I:3 i imperial da jeg købte billetterne stod der at den blev vist digitalt men desværre blev det lavet om på selve prmieredagen så man fravalgte at vise den digitalt hvorfor ved jeg ikke.

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Skal se den i Imperial i morgen nat kl. 01

På trods af de mange og gennemgående halv-sløje anmeldelser glæder jeg min nu alligevel

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Maj 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:

På trods af de mange og gennemgående halv-sløje anmeldelser glæder jeg min nu alligevel

Jeg har ikke læst en eneste anmeldese...men det lydre mærkligt i mine ører.......du kan roligt glæde dig!

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

prse skrev:
jdg1 skrev:

Jeg har ikke læst en eneste anmeldese...men det lydre mærkligt i mine ører.......du kan roligt glæde dig!

Den har fået ret lunkne anmeldelser i de danske aviser.

Og i USA er det ikke meget bedre: http://www.rottentomatoes.com/m/x_men_3_the_last_stand/

men ses - det skal den!

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Så den for et par dage siden og blev positivt overrasket. Ratner gjorde det ganske udemærket, selvom jeg (og mange andre kan jeg læse mig til) tvivlede på at han kunne løfte opgaven fra Bryan Singer.

To scener der er instant classics (ingen spoilere) :

- introen 20 år tilbage i tiden - Xavier og Lensherr ser vitterligt yngre ud end vi kender dem og foryngelsen er lavet utroligt overbevisende (ingen spor af CGI). Skønt at se en scene fra tiden hvor de to var nære venner og hvordan det forhold føres videre i en anden afskygning igennem alle 3 film.

- Jean Grey barndomshjem, hvor Phoenix, X og Magneto mødes. Bedste scene i hele trilogien og det blik som X sender til Wolverine...

Til gengæld er der nok for lidt tyngde karaktermæssigt over det meste af linien i forhold til Singers meget personlige film. Men alt i alt kunne jeg ikke have forventet noget der var meget bedre når 3'eren nu blev uden Singer.

PS: bliv til efter rulleteksterne!

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Agent Cooper skrev:

Så den for et par dage siden og blev positivt overrasket. Ratner gjorde det ganske udemærket, selvom jeg (og mange andre kan jeg læse mig til) tvivlede på at han kunne løfte opgaven fra Bryan Singer.

To scener der er instant classics (ingen spoilere) :

- introen 20 år tilbage i tiden - Xavier og Lensherr ser vitterligt yngre ud end vi kender dem og foryngelsen er lavet utroligt overbevisende (ingen spor af CGI). Skønt at se en scene fra tiden hvor de to var nære venner og hvordan det forhold føres videre i en anden afskygning igennem alle 3 film.

- Jean Grey barndomshjem, hvor Phoenix, X og Magneto mødes. Bedste scene i hele trilogien og det blik som X sender til Wolverine...

Til gengæld er der nok for lidt tyngde karaktermæssigt over det meste af linien i forhold til Singers meget personlige film. Men alt i alt kunne jeg ikke have forventet noget der var meget bedre når 3'eren nu blev uden Singer.

PS: bliv til efter rulleteksterne!

Ratner? Hvem spillede han?

Nosferatu

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Ratner er den nye instruktør..

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Jeg er fuldstændigt uenig i hovedkritikken, nemlig at det personlige og følelsesmæssige skulle drukne i action-orgier...Faktisk er jeg imponeret over at den får så godt fat i de personlige og følelsesmæssige sider fra de foregående film. Jeg mener ikke at filmen mangler at uddybe noget. Hvis man forventer et større følelsesmæssigt aspekt, bevæger man sig i mine øjne væk fra de foregående films ånd. Jeg vidste slet ikke at det ikke var Singer der havde instrueret filmen, den tanke strejfede mig ikke det mindste da jeg så filmen i nat. Når jeg nu ved det, er jeg endnu mere imponeret over filmen. Sjældent at en ny instruktør kan lave en efterfølger, som fortsætter i samme ånd, uden at være en kopi af de originale.

Se den!!

nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Pyha, troede lige det var en af skuespillerne. Hader når de bliver skiftet, præcis ligesom 007 .

Nosferatu

tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Måske lunkne anmeldelser, men den får da indtil videre fine karakterer: http://www.imdb.com/title/tt0376994/
Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Har lige læst en del af anmeldelserne. Jeg startede med den gode Roger Ebert, som altid har noget selvstændigt og velovervejet at sige. Når man så læser de andre anmelselser, (bla. den på filmz.dk), virker det som om anmelderne bare gejler hinanden op, og ikke har noget selvstændigt at sige.

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

tranum1 skrev:
Måske lunkne anmeldelser, men den får da indtil videre fine karakterer: http://www.imdb.com/title/tt0376994/

Endelig noget der gir mening! Så mange mennesker kan ikke tage fejl...

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Sakset fra en imdb-bruger:

"This movie was good, but a little disappointing
..."...han giver den så 8 ud af 10 stjerner....

Det er langt ude at give en film 8 ud af 10 stjerner, og så samtidig kalde den lidt skuffende...tror folks forventninger er urealistisk høje...Det er jo ikke en opfølger til Terminator 1 og 2 vi snakker om her...no offence, men x-men 1 og 2 går altså ikke over i film-historie som feks. Terminator 1 og 2 gør det i mine øjne.

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Maj 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Nå, nu hvor jeg er helt oppe at køre alligevel..kan jeg ligesågodt fortsætte...

Jeg synes x-men trilogien er blevet afsluttet på en rigtig god måde. Jeg synes ikke de skal lave en
opfølger...(man ved jo aldrig hvad DE ... kan finde på...)

Man kan selvfølgelig sige, at man kun kan sige om det er en god idé eller ej at lave en opfølger, når man rent faktisk har set opfølgeren......Men i dette tilfælde, synes jeg ikke der er nogle aspekter af x-men universet, der står uforklaret...ihvertfald mht. det vi er blevet introduceret for i triologien....

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes