Forfatter |
|
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smutter ind og ser X-MEN3 i imperial nu....giver en kort anmeldelse senere
|
Til top |
|
|
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK - skal se den imorgen .
|
Til top |
|
|
Thunder Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 231
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu ikke noget med at SPOILE! .. add evt. *spoiler* til topic
Det skal nok holde mig væk .. yeah right
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
Smutter ind og ser X-MEN3 i imperial nu....giver en kort anmeldelse senere
|
|
|
Det må være i digital visning - lucky bastard! Det burde være obligatorisk i alle Biocity/Nordisk film biografer. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 01:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg snupper den Fredag aften - det bliver nice (håber jeg  ) __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 03:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare rolig... ingen spøjlere....  Jeps...digital visning....  ...svært at sige hvor stor forskel det gør...men jeg kan ihvertfald sige, at det var ikke helt tosset...  Ud af fem mulige bogart-hatte, giver jeg den:      En absolut værdig afslutning!  ...Klart den bedste aktions-basker jeg har set i lang tid!...Bedre end Batman Begins! Den har det hele. 1'eren var fed....2'eren var federe.....og 3'eren var endnu federe! Sådan skal det gøres!  ...og så siger jeg ikke mere...
|
Til top |
|
|
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 07:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal se den i Imperial i morgen nat kl. 01
På trods af de mange og gennemgående halv-sløje anmeldelser glæder jeg min nu alligevel 
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
På trods af de mange og gennemgående halv-sløje anmeldelser glæder jeg min nu alligevel  |
|
|
Jeg har ikke læst en eneste anmeldese...men det lydre mærkligt i mine ører...  ....du kan roligt glæde dig!
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
jdg1 skrev:
På trods af de mange og gennemgående halv-sløje anmeldelser glæder jeg min nu alligevel 
|
|
|
Jeg har ikke læst en eneste anmeldese...men det lydre mærkligt i mine ører... ....du kan roligt glæde dig! 
|
|
|
Den har fået ret lunkne anmeldelser i de danske aviser.
Og i USA er det ikke meget bedre: http://www.rottentomatoes.com/m/x_men_3_the_last_stand/
men ses - det skal den! 
|
Til top |
|
|
Agent Cooper Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 622
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så den for et par dage siden og blev positivt overrasket. Ratner gjorde det ganske udemærket, selvom jeg (og mange andre kan jeg læse mig til) tvivlede på at han kunne løfte opgaven fra Bryan Singer.
To scener der er instant classics (ingen spoilere) :
- introen 20 år tilbage i tiden - Xavier og Lensherr ser vitterligt yngre ud end vi kender dem og foryngelsen er lavet utroligt overbevisende (ingen spor af CGI). Skønt at se en scene fra tiden hvor de to var nære venner og hvordan det forhold føres videre i en anden afskygning igennem alle 3 film.
- Jean Grey barndomshjem, hvor Phoenix, X og Magneto mødes. Bedste scene i hele trilogien og det blik som X sender til Wolverine...
Til gengæld er der nok for lidt tyngde karaktermæssigt over det meste af linien i forhold til Singers meget personlige film. Men alt i alt kunne jeg ikke have forventet noget der var meget bedre når 3'eren nu blev uden Singer.
PS: bliv til efter rulleteksterne!  __________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Agent Cooper skrev:
Så den for et par dage siden og blev positivt overrasket. Ratner gjorde det ganske udemærket, selvom jeg (og mange andre kan jeg læse mig til) tvivlede på at han kunne løfte opgaven fra Bryan Singer.
To scener der er instant classics (ingen spoilere) :
- introen 20 år tilbage i tiden - Xavier og Lensherr ser vitterligt yngre ud end vi kender dem og foryngelsen er lavet utroligt overbevisende (ingen spor af CGI). Skønt at se en scene fra tiden hvor de to var nære venner og hvordan det forhold føres videre i en anden afskygning igennem alle 3 film.
- Jean Grey barndomshjem, hvor Phoenix, X og Magneto mødes. Bedste scene i hele trilogien og det blik som X sender til Wolverine...
Til gengæld er der nok for lidt tyngde karaktermæssigt over det meste af linien i forhold til Singers meget personlige film. Men alt i alt kunne jeg ikke have forventet noget der var meget bedre når 3'eren nu blev uden Singer.
PS: bliv til efter rulleteksterne! 
|
|
|
Ratner? Hvem spillede han?
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ratner er den nye instruktør..
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er fuldstændigt uenig i hovedkritikken, nemlig at det personlige og følelsesmæssige skulle drukne i action-orgier...Faktisk er jeg imponeret over at den får så godt fat i de personlige og følelsesmæssige sider fra de foregående film. Jeg mener ikke at filmen mangler at uddybe noget. Hvis man forventer et større følelsesmæssigt aspekt, bevæger man sig i mine øjne væk fra de foregående films ånd. Jeg vidste slet ikke at det ikke var Singer der havde instrueret filmen, den tanke strejfede mig ikke det mindste da jeg så filmen i nat. Når jeg nu ved det, er jeg endnu mere imponeret over filmen. Sjældent at en ny instruktør kan lave en efterfølger, som fortsætter i samme ånd, uden at være en kopi af de originale. Se den!!
|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pyha, troede lige det var en af skuespillerne. Hader når de bliver skiftet, præcis ligesom 007 .
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
Til top |
|
|
tranum1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige læst en del af anmeldelserne. Jeg startede med den gode Roger Ebert, som altid har noget selvstændigt og velovervejet at sige. Når man så læser de andre anmelselser, (bla. den på filmz.dk), virker det som om anmelderne bare gejler hinanden op, og ikke har noget selvstændigt at sige.
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endelig noget der gir mening! Så mange mennesker kan ikke tage fejl...
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sakset fra en imdb-bruger:
"This movie was good, but a little disappointing..."...han giver den så 8 ud af 10 stjerner....
Det er langt ude at give en film 8 ud af 10 stjerner, og så samtidig kalde den lidt skuffende...tror folks forventninger er urealistisk høje...Det er jo ikke en opfølger til Terminator 1 og 2 vi snakker om her...no offence, men x-men 1 og 2 går altså ikke over i film-historie som feks. Terminator 1 og 2 gør det i mine øjne.
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, nu hvor jeg er helt oppe at køre alligevel..kan jeg ligesågodt fortsætte...  Jeg synes x-men trilogien er blevet afsluttet på en rigtig god måde. Jeg synes ikke de skal lave en opfølger...(man ved jo aldrig hvad DE ...  kan finde på...) Man kan selvfølgelig sige, at man kun kan sige om det er en god idé eller ej at lave en opfølger, når man rent faktisk har set opfølgeren...  ...Men i dette tilfælde, synes jeg ikke der er nogle aspekter af x-men universet, der står uforklaret...ihvertfald mht. det vi er blevet introduceret for i triologien....
|
Til top |
|
|