| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var forbi og se(høre) ham igår.
Det lige så godt som forventet, men han var ikke så lir'eret som sidste gang jeg så ham det var efter udgivelserne "Engines of creations" og " Crystal planet".
Han havde igår godt gang i de meget melodiske og rytmiske numre(hits). Det nyeste album "colossal" var representeret ved 3 numre (så vidt jeg husker), de lød meget melodiøse og var var fine i udtrykket med teknisk li'r uden det gik over i "jamming" som egetnligt bare gejl som jeg personligt finder uinteressant. De numre var der sevlfølgelig også et par.
Han besætning bestod som altid Jeff Campatelli på trommer og en ret overset rytme guitarist Galen Henson - som vist skulle være deres tour manager Han eneste indlæg hvor ma nfaktisk kunne høre ham var under åbningsnummeret "flying in a blue dream"..
Som afløser for beton bassisiten Stuart Ham har JS 'lånt' en ny bassist Dave Larue, som jeg personligt fandt mere 'varm' i udtrykket og ikke så stringent og fast som Stuart ham.
Det var en glad besætning der optrådte igår og jeg vil give den 4 ud af 6 strenge.
mvh hamsæl
|