Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 19:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: anmeldse af Mick Øgendahl "undskyld" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

hey, har nu haft denne DVD i 2 dage og tænkte jeg lige ville smide en anmeldse af den, vis nu der skulle værer nogle som overvejede at købe den men ikke viste om den nu var pengene værd.

den er hylende morsom fra start til slut, nogle gange kunne man måske undre sig over hvorfor han ville have en film med i hans stand-up.

ind imellem kunne man godt gabe lidt af hans film, men den har alligevel en historie, om 2 brødre hvor den ene er skilt men vil give sin lille søn en hund i fødselsdags gave han kan så få en gratis i sverige og får sin lille bror til at kører.

af og til undre jeg mig over at lille broren går med til at skulle betale det hele, og finder sig i det. men okey sådan har mick valgt at filmen skal være.

ind imellem kommer der nogle sjove indslag i den film han har lavet.

den skifter mellem stand up og film.

dette er virkeli en af de bedre fra Mick og må sige at vis man kunne li Micktrix kan man også li denne.

uden at værer prof. anmelder vil jeg gerne give min karekter til denne DVD:

3 ud 5  for den kort film han har lavet.

5 ud af 5  for selve hans stand up

Bjarne Hjelm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Tak for anmeldelsen.

Kan man slutte, at du samlet giver dvd´en 4 ud af 5 stjerner, eller vægter kort filmen/stand up mere eller mindre end den anden?

Mvh

Bjarne

Til top Vis Bjarne Hjelm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjarne Hjelm

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

sHaCk_kO skrev:

hey, har nu haft denne DVD i 2 dage og tænkte jeg lige ville smide en anmeldse af den, vis nu der skulle værer nogle som overvejede at købe den men ikke viste om den nu var pengene værd.

den er hylende morsom fra start til slut, nogle gange kunne man måske undre sig over hvorfor han ville have en film med i hans stand-up.

ind imellem kunne man godt gabe lidt af hans film, men den har alligevel en historie, om 2 brødre hvor den ene er skilt men vil give sin lille søn en hund i fødselsdags gave han kan så få en gratis i sverige og får sin lille bror til at kører.

af og til undre jeg mig over at lille broren går med til at skulle betale det hele, og finder sig i det. men okey sådan har mick valgt at filmen skal være.

ind imellem kommer der nogle sjove indslag i den film han har lavet.

den skifter mellem stand up og film.

dette er virkeli en af de bedre fra Mick og må sige at vis man kunne li Micktrix kan man også li denne.

uden at værer prof. anmelder vil jeg gerne give min karekter til denne DVD:

3 ud 5  for den kort film han har lavet.

5 ud af 5  for selve hans stand up

Hejsa

Jeg har netop set det meste af den, og må indrømme at jeg er skuffet, faktisk har jeg endnu ikke gidet se den til ende, de perioder han er på scenen er ganske underholdende, men jeg kunne ærlig talt godt undvære "filmen" må jeg indrømme. Generelt synes jeg at han sammen med Rune Klan er noget af det bedste stand up man kan opdrive, så det ikke fordi jeg ikke kan lide Mick, men det er bare ikke lige "min stil" i "undskyld"

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 November 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Blot lige et hurtigt indspark - i menuen til "Undskyld" er det muligt at vælge at se stand-up delen UDEN film (og omvendt). Nogen af pointerne i stand-up'en tager godt nok udgangspunkt i situationerne i filmen, men man kan sagtens se showet uden film, hvis man bare vil have en griner på fra start til slut.

Første gang man ser showet er det fint nok at tage filmen med, men skal det genses vil de fleste nok nøjes med stand-up delen.

Faldt iøvrigt over et muntert lille easter egg... (og så siger jeg ikke mere)  

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 November 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

hey, ja det er muligt at vælge kun at se stand up og cutte filmen.

hey bjarne Hjelm ja i det hele får den 4 ud af 5

det er filmen som er det svage i den.

men som sagt man kan vælge filmen fra.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes