| Forfatter |
|
truef Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 02:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har en ven som skal til Berlin og gerne vil ud at opleve noget rockmusik.
Han kunne ikke umiddelbart ikke finde en hjemmeside, hvor der kunne dannes et overblik over rockkoncerter. Er der nogen herinde som kan hjælpe med en hjemmeside? Håber I kan hjælpe ham
|
| Til top |
|
| |
Klaus Kokholm Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
En decideret oversigt kender jeg ikke men det tyske svar på billetnet findes her
mvh Klaus
__________________ -Wer sich am kommerziellen Geschmack orientiert, dient der Reaktion!!
|
| Til top |
|
| |
truef Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klaus Kokholm skrev:
En decideret oversigt kender jeg ikke men det tyske svar på billetnet findes her
mvh Klaus
|
|
|
Jeg kendte godt nok den side i forvejen, men tak for svaret Klaus. Jeg tænker lidt på en Tysk side som den Danske Kulturnaut, er der nogen der ved noget?
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
truef skrev:
Klaus Kokholm skrev:
| En decideret oversigt kender jeg ikke men det tyske svar på billetnet findes hermvh Klaus |
|
|
Jeg kendte godt nok den side i forvejen, men tak for svaret Klaus. Jeg tænker lidt på en Tysk side som den Danske Kulturnaut, er der nogen der ved noget? |
|
|
Prøv evt. at gå ind på Lonely Planet og søg under Berlin, der kan evt. stå noget.
Hvis det ikke lykkedes kan jeg slå det op i min Lonely Planet Berlin, bare sig til...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
truef Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
truef skrev:
Klaus Kokholm skrev:
| En decideret oversigt kender jeg ikke men det tyske svar på billetnet findes hermvh Klaus |
|
|
Jeg kendte godt nok den side i forvejen, men tak for svaret Klaus. Jeg tænker lidt på en Tysk side som den Danske Kulturnaut, er der nogen der ved noget?
|
|
|
Tak for svaret. Jeg prøver lige det og ser hvad der kommer ud af det
Prøv evt. at gå ind på Lonely Planet og søg under Berlin, der kan evt. stå noget. Hvis det ikke lykkedes kan jeg slå det op i min Lonely Planet Berlin, bare sig til...
Mvh. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
truef Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
truef skrev:
Milu skrev:
truef skrev:
Klaus Kokholm skrev:
|
|
|
|
|
Tak for svaret. Jeg prøver lige det og ser hvad der kommer ud af det
Prøv evt. at gå ind på Lonely Planet og søg under Berlin, der kan evt. stå noget. Hvis det ikke lykkedes kan jeg slå det op i min Lonely Planet Berlin, bare sig til...
Mvh. |
|
|
|
|
|
Hej Milu
Jeg kunne kun finde det her på lonely planets guide http://www.lonelyplanet.com/worldguide/destinations/europe/g ermany/berlin/events
Der står ikke så meget. Det er sjovt at de ikke har en hjemmeside over alle Rock/pop koncerter som man nemt kunne søge på . Hvis andre ved noget må I meget gerne sige til .
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er lidt:
www.arena-berlin.de
www.hekticket.de
www.columbiahalle.de
De 2 sidste ser lovende ud...
Ellers kan der købes blade:
Zitty
Tip
Prinz
Berlin Programm
Kultur Pur
Uncle Sally's
030
Fresh
Håber det kan hjælpe lidt, ellers kan han spørge dernede. Berlin er en stor by så der foregår en del...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
truef Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2007 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Her er lidt: www.arena-berlin.de www.hekticket.de www.columbiahalle.de
De 2 sidste ser lovende ud...
Ellers kan der købes blade: Zitty Tip Prinz Berlin Programm Kultur Pur Uncle Sally's 030 Fresh
Håber det kan hjælpe lidt, ellers kan han spørge dernede. Berlin er en stor by så der foregår en del...
Mvh. |
|
|
Mange tak for hjælpen Milu .....så burde han kunne komme ud at høre noget Tysk el. udenlandsk indiemusik
|
| Til top |
|
| |