| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 12 Juni 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu står verden da ikke længere. Dette 35 år gamle band har fået nyt blod i en sådan grad, at deres nye plade får 5 stjerner i gaffa. Se lige: - http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=33787
- http://musik.bt.dk/index.php?id=403
det kunne være at man skulle give deb et lyt  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 12 Juni 2007 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var dog en fantastisk ting, den skal høres, det er helt sikkert. Endelig noget til "vi gamle"
|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 12 Juni 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så med os der ikke er gamle heavyrockere, men bare godt kan lide deres musik? 
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
mortenkongsfelt Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 12 Juni 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Hvad så med os der ikke er gamle heavyrockere, men bare godt kan lide deres musik? 
|
|
|
Haha, ja, det må jeg støtte op omkring!
Hørte dem faktisk, live, på Jellinge Musikfestival 2005 :) __________________ B&W 805 Matrix
Audiolab 8000C
LC Audio Zapsolution MK 4.1
Arcam DV-88
Tara Labs, Nordost, QED, Dali Biwire...
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik lige lånt og lyttet til skiven fra de gamle tyskere. De er sgu godt kommet tilbage til den udlægning af gedigen spaderock. Halvfemser-albummene havde tendens til at blive noget ordinær skrigeri, selvom der var fede numre imellem. Selv fruen synes det gynger, så den skal straks erhverves.
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 14 Juni 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
selv om jeg synes den er rimlig god,så lyder den ikke som en SCORPIONS plade. (du ve' ligsom i gamle dage i 70'erne og starten af firsene)
eller så er det bare mig der ikke komme videre __________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået lyttet lidt til den og den skal helt bestemt hjem i pladesamlingen.
Normalt er jeg slet ikke til sådan noget, er mere til DT, Opeth, Maiden, Prog metal etc...men den her plade rykker godt nok. 
|
| Til top |
|
| |
Klaus Kokholm Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
-De sparkede i den grad røv på Sweden Rock Festival, hvor de lukkede lørdag aften med et brag der kunne føles i hele det sydlige Sverige.
Scorpions er et band jeg ellers havde afskrevet totalt efter en fornærmende ringe koncert på Midtfyn i '98. Men for pokker hvor er jeg dog glad for
at mine gamle 80er-helte har taget sig sammen og besluttet sig for at være et røvsparkende frådende rockmonster igen!!!!
K
__________________ -Wer sich am kommerziellen Geschmack orientiert, dient der Reaktion!!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klaus Kokholm skrev:
-De sparkede i den grad røv på Sweden Rock Festival, hvor de lukkede lørdag aften med et brag der kunne føles i hele det sydlige Sverige. Scorpions er et band jeg ellers havde afskrevet totalt efter en fornærmende ringe koncert på Midtfyn i '98. Men for pokker hvor er jeg dog glad for at mine gamle 80er-helte har taget sig sammen og besluttet sig for at være et røvsparkende frådende rockmonster igen!!!!
K |
|
|
Hmm nu er det begrænset hvor "frådende" Scorpions er vil jeg mene, men fede var de, og det skal nok blive godt at høre nyt fra dem igen 
|
| Til top |
|
| |