| Sendt: 30 August 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var sku lidt svært for jeg var på cykel og de godt 100 plader - mest klassisk - en del jazz (gilespie/simono/armstrong/ellington m.fl. og så lidt overraskelser - fyldte godt op på min racercykels mini bagagebærer. Men hjem kom de!
Blandt det jeg ikke have og som var lidt sjove var Keith Jarret J.S: BACH for termostatstyret klaver i boks og et dobbeltalbum med samme herre fra midt 80erne hvor han går amok på alle mulige instrumenter. Det hedder Spirits.
Anyway de kom fra et ryger- og ganske støvfuldt hjem - så de skal alle renses og i nyt indercover før det kommer i nærheden af diamanterne her i huset - det går der lidt tid med !
Det er nu en ganske sjov fornemmelse at dykke ned i kassen og sige "den vil jeg give en chance" og så først rense den omhyggeligt - lægge den i nyt indercover - tager den ud igen og for så endelig at give den en svingom med garrard'en.
Evt mislyde høres så hellerikke fordi det stadig ringer for ørene efter clearaudions vacumsuger er runget af.
Der var også en del "små" LP'er med kalssisk musik og disse kan i nogle tilfælde have en ganske fremragende lyd - de er jo nærmest ligeså tykke som nutidens audiophile 200 grams lakridser.
Når hvorom alting er - moralen - selvom man er på cykel og egentlig bare har været et smut i matas efter et pag læsebriller så er det ingen skade at stoppe forbi genbrugsstationen på vejen tilbage.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|