Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 06 September 2007 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg søger navnet på et band, som jeg desværre ikke kan huske hvad hedder. Jeg mener at de er fra Danmark og at ordet "cat" eller "cats" indgår i deres navn. Det er så vidt jeg husker en trio af 3 unge fyre med meget højt hår, sådan lidt 60ér agtig frisyrer, hvoraf den ene af dem spiller på en gulv bas. Dette er desværre det eneste som jeg kan huske om dem, mon der er nogle som kan hjælpe?
|
Til top |
|
|
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 06 September 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

|
Sendt: 06 September 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super... Tak for det. Tror ikke helt det var dem som jeg tænkte på, stray cats er ikke danske, er de? Måske dem som jeg bare tænker på er en efterligning fra danmark?
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 06 September 2007 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Straycats er for fede men der findes rigtigt nok et dansk band også som nok er lidt mere punkede.
De hedder Nekromantix. Gulvbassen var iøvrigt formet som en kiste
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

|
Sendt: 06 September 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Straycats er for fede men der findes rigtigt nok et dansk band også som nok er lidt mere punkede.
De hedder Nekromantix. Gulvbassen var iøvrigt formet som en kiste
|
|
|
Fedest... Det var dem! Har gået i skole med en af medlemmerne har jeg ladet mig fortælle, så skal da lige høre hvad det er for noget 
|
Til top |
|
|
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 06 September 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Super... Tak for det. Tror ikke helt det var dem som jeg tænkte på, stray cats er ikke danske, er de? Måske dem som jeg bare tænker på er en efterligning fra danmark? |
|
|
Jeg skrev jo også, at du kunne lure på straycats indtil du finder de rigtige, og det har du jo nu
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

|
Sendt: 07 September 2007 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
rattanhuset skrev:
Super... Tak for det. Tror ikke helt det var dem som jeg tænkte på, stray cats er ikke danske, er de? Måske dem som jeg bare tænker på er en efterligning fra danmark?
|
|
|
Jeg skrev jo også, at du kunne lure på straycats indtil du finder de rigtige, og det har du jo nu 
|
|
|
Tro mig.. Jeg lurer alt det som jeg har læst, spændende musik i øvrig de der straycat´s*S* Jeg har endnu ikke fundet de rigtige, troede det ellers, men det var et kbh band, og dem som jeg leder efter er et Århus band. Det sidste bud var Trouble cat, som skulle være fra Århus, men dem som jeg ikke finde nogen hjemmeside på, så ....
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 03:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hancats
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

|
Sendt: 07 September 2007 kl. 03:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du nu drukket igen?!  
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 07 September 2007 kl. 04:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Har du nu drukket igen?!  
|
|
|
De er så vidt vides fra Odense , har hørt dem flere gange før i tiden , her i Odense. Genren er rock´a billy med gulvbas og hele pivtøjet. men men ... Først var de vist 4 men senere tre , her er der lidt mere info.
Hancats (Gert Beck, Stig Vognæs, Torben Balle, Jan-Erik Gaba) med Poul Ewald, Asbjørn Bech Jessen, Otto Mikkelsen m. fl. 1991. 1 grammofonplade Forlag: EMI Opstilling i folkebiblioteker: Rock Indspillet i Odense november 1990-marts 1991 EMI 7967811 Pris ved udgivelsen: kr. 98.50 Indhold: The beat of love ; All right ; Loving you ; If you really wanna rock it ; Cool cat shuffle ; Carina ; Social security ; Keep your hands a'rollin' ; Jimmy ; A matter of time ; Black cat ; You gotta rock
Sådan ser min eneste CD ud med bandet , den er fra 1992, mener jeg har lidt på vinyl også, men LP´erne er stadig pakket ned efter vandskade i mit kælder hifi/pc/surround rum 
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|