Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 16:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Tiesto World Tour 2007 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 11 November 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Havde fornøjelsen at opleve Tiesto i parken. Det var kanon !

En trance dance event jeg aldrig vil glemme. Lyssjov af høj karat samt en dundrende trancelyd og et setup som kun Tiesto kan sammensætte. Tak til Dj Tiesto

23.500 mennesker havde en uforglemmelig aften.

Andre der oplevede Tiesto Live ?

Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 November 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Nej min Trance-lytte-kariere blev (heldigvis?) overstået i de tidlige teenage år. så går så vidt som muligt i en stor bue forbi den slags musik. Men fedt at du havde en god koncert oplevelse.
Til top Vis Storbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Storbjerg

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 11 November 2007 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

kørte forbi parken....masser af politi,håber ik der var

for mange stoffer,men ellers ik min musiksmag-smag-sm....

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 11 November 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Ingen tvivl om Tiesto er en af de helt store.

Mit trance trip startede tilbage i starten af 90'' . Coma - Baby og Club kennedy og ikke mindst alle de skumle fester i den grå hal. Jeg har også pøvet Mayday i Dortmund. Den form for musik giver mig noget som andet musik ikke kan / har

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 11 November 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Det var en fed koncert .. ingen tvivl om det.

Tiesto er sgu en af de bedste DJ's. Lysshowet var fedt, lyden var ok .. det var ok hvis man stod på plænen midt for scenen ca 50m bag det store kamera. stortset alle de andre steder jeg var rundt, lød det helt forfærdeligt.

og hende der Jes der var på som opvarmning, hvad fa.. var det for en svensk trunte, der hverken kunne synge eller skrive tekster.. første nummer sang hun vel ikke andet end "we should be together" i 5-6 min..

Jeg savnede lidt af det sceneshow han ellers er kendt for, men den intro ting på skærmen var sgu et cool tiltag. Jeg er spændt på hvornår den omtalte dvd lander.. for den skal købes. og jeg skal til en koncert mere, når det engang bliver muligt..
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

flex195
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Sendt: 11 November 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Det var en kanon oplevelse virkelig klasse, alt for fed aften, alt var bare perfekt og damn den mand styrer altså bare for hårdt

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Sendt: 12 November 2007 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Jeg må tilslutte mig holdningen om at Tiesto simpelthen er for "fed", især Live!.

Synes klart han er den bedste Dj der er oppe i øjeblikket, og Live mixer han jo alt for sindsygt, det var en ren fornøjelse, især for mig da jeg stod helt oppe foran!

så tak til Tiesto!

mvh Zirio

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

Jeg må tilslutte mig holdningen om at Tiesto simpelthen er for "fed", især Live!.

Synes klart han er den bedste Dj der er oppe i øjeblikket, og Live mixer han jo alt for sindsygt, det var en ren fornøjelse, især for mig da jeg stod helt oppe foran!

så tak til Tiesto!

mvh Zirio

Hans live mix var helt suverænt krydret med både nye og gamle numre. Specielt hans mix med hans nye nummer. Tiesto ft Christian Burns - In the dark rykkede totalt !. Da han fyrede den gamle klassiker af med Delirium - Silence og vendte sig imod storskærmen med hænderne i vejret samtidig med klimaxet i dette nummer hvor svæve trancen for alvor gav den gas var bare for vildt.

Hvis ikke du har hans DVD fra Arnhem - Tiesto in concert live 2003 så køb den. Her er det hele og en superfed koncert hvor han rigtig trykker den af. Vinylen op på pegefingeren i fuld rotation og så derud af..........klasse

Men fedt at du stod oppe foran. Hvordan var lyden iøvrigt helt oppe on stage ?

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

-KP- skrev:

Ingen tvivl om Tiesto er en af de helt store.

Mit trance trip startede tilbage i starten af 90'' . Coma - Baby og Club kennedy og ikke mindst alle de skumle fester i den grå hal. Jeg har også pøvet Mayday i Dortmund. Den form for musik giver mig noget som andet musik ikke kan / har

Okay Kp !

Du er et gammelt techno vrag. Fedt at høre

Selv om vi er blevet mere seriøse med vores musik, bliver man aldrig for gammel til at skeje sig ud til en gang fed trance.

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2007 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

flex195 skrev:
Det var en kanon oplevelse virkelig klasse, alt for fed aften, alt var bare perfekt og damn den mand styrer altså bare for hårdt

Det kan ikke siges mere klart. Han var suveræn !

Han fyrer den af i 6 timer uden pause og absolut ingen fejl. Hans mix overgange var bare af høj klasse og perfekt udført !

Jeg skal helt klart have den DVD når den lander.

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2007 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

Tiesto er sgu en af de bedste DJ's. Lysshowet var fedt, lyden var ok .. det var ok hvis man stod på plænen midt for scenen ca 50m bag det store kamera. stortset alle de andre steder jeg var rundt, lød det helt forfærdeligt.

og hende der Jes der var på som opvarmning, hvad fa.. var det for en svensk trunte, der hverken kunne synge eller skrive tekster.. første nummer sang hun vel ikke andet end "we should be together" i 5-6 min..

Jeg savnede lidt af det sceneshow han ellers er kendt for, men den intro ting på skærmen var sgu et cool tiltag. Jeg er spændt på hvornår den omtalte dvd lander.. for den skal købes. og jeg skal til en koncert mere, når det engang bliver muligt..

Witzel ! du er også til Tiesto - Sådan

Selv et radaktionelt medlem af H4A har også været ude at give den gas. Du lagde mærke til lyden. Mine ører sagde også ligesom dig at det lød absolut bedst ca. 50 mtr fra scenen. Var meget skeptisk inden koncerten, men synes faktisk at parken kom nogenlunde hæderligt ud af det rent lydmæssigt. Men godt bliver det aldrig i den betonklods. Lad os få bygget en dome til denne slags oplevelser

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 November 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

witzel skrev:

Witzel ! du er også til Tiesto - Sådan

Selv et radaktionelt medlem af H4A har også været ude at give den gas. Du lagde mærke til lyden. Mine ører sagde også ligesom dig at det lød absolut bedst ca. 50 mtr fra scenen. Var meget skeptisk inden koncerten, men synes faktisk at parken kom nogenlunde hæderligt ud af det rent lydmæssigt. Men godt bliver det aldrig i den betonklods. Lad os få bygget en dome til denne slags oplevelser

ja den dome han ofte spiller i, i holland .. gelredome eller sådan noget.. det skulle være tæt på optimalt.. sådan en må vi have herhjemme..
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Sendt: 13 November 2007 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
zirio skrev:

så tak til Tiesto!

mvh Zirio

Hans live mix var helt suverænt krydret med både nye og gamle numre. Specielt hans mix med hans nye nummer. Tiesto ft Christian Burns - In the dark rykkede totalt !. Da han fyrede den gamle klassiker af med Delirium - Silence og vendte sig imod storskærmen med hænderne i vejret samtidig med klimaxet i dette nummer hvor svæve trancen for alvor gav den gas var bare for vildt.

Hvis ikke du har hans DVD fra Arnhem - Tiesto in concert live 2003 så køb den. Her er det hele og en superfed koncert hvor han rigtig trykker den af. Vinylen op på pegefingeren i fuld rotation og så derud af..........klasse

Men fedt at du stod oppe foran. Hvordan var lyden iøvrigt helt oppe on stage ?

Jeg har så sandelig også tænkt mig at købe den, gider ikke engang vente til jul....

Men det var rigtig fedt foran, lyden var super fed!..Og de Sub-kasser de havde, der var fandeme meget knald på!..Det var virkelig en fornøjelse!..

Ja det var rigtig nice, både det med Christian (In the dark) og der hvor han vendede sig, det var virkelig fuld smader!..

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes