Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 18:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: iTunes og kopisikrede cd’er (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 28 November 2007 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Noget underligt skete idag.
Jeg har længe været træt over ikke at kunne lægge mine kopisikrede cd'er ind på min computer uden at skulle bruge diverse ulovlige rip-programmer. Men idag prøvede jeg for sjovt at downloade en med iTunes og vupti - den blev sgu downloaded og ovenikøbet i en perfekt kvalitet (Nogle af de andre programmer jeg har brugt kunne godt lave små klik-lyde i nogle af numrene, men her var de sgu pludselig i perfekt kvalitet). Jeg tog straks alle mine kopisikrede cd'er og forsøgte det samme med dem og det virkede sgu stadig.
Er der noget jeg er gået glip af eller er der sket en ændring i loven siden det nu kan lade sig gøre at downloade kopisikrede cd'er med et program som iTunes?

Dyrmann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 November 2007 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige prøvet om det vil lade sig gøre hos mig, men min computer kan ikke engang se, at der er en kopibeskyttet cd i drevet.

Til top Vis Dyrmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyrmann Besøg Dyrmann's Websted

Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 29 November 2007 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Jamen, det er også derfor jeg blev overraskede, for jeg har altid kun kunne åbne dem med disse åndsvage afspillere som følger med de kopisikrede cd'er. Nå, men jeg er da en glad mand for nu fik jeg lagt mine kopisikrede cd'er ind på computeren og kan afspille dem med alle afspillere.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes