Forfatter |
|
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det jeg har hørt lyder temmeligt overbevisende, jeg kan kun sige sådan efter et spark i N*****ne
Nej særiøst, hvis hun er 12 år gammel, så er jeg simpelthen imponeret!
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Tøffe Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg ikke til opera, men jeg syntes at hendes stemme mangler lidt kontrol og fylde, men set i forhold til at hun er 12 år og nok relativt utrænet er det da meget flot. Men gør det at hendes stemme er flot i forhold til hendes alder hende en kunstner jeg ville kunne finde på at købe??? Nope!! Dertil er hendes (og for den sags skyld også kastratsangeren Andrews') altså nødt til at få nogle helt andre sange på repartoiret - lad det være opera eller andre genrer. De sange der lød som noget ens bedstemor kunne have stående på hendes hylde sammen med hendes discount Akai-anlæg og sådanne storslåede kunstværker såsom "De tre tenorer i Las Vegas" og "Helmut Lotti synger julen ind" og lignende Hr. & Fru Flæskesteg metervarer fra Føtex' tilbudskasse......fuldstændig blottet for nerve...... ......ikke min kop the......
Tøffe
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 02:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det martins lillesøster...hahahaha
|
Til top |
|
|
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja !........
Det er jo helt utroligt, at der hele tiden dukker nye kæmpe potentialer ud af den blå luft !.......
Og ja, der er noget helt specielt over en stemme før den går hen og bliver voksen - i ved sikkert hvad jeg mener !.........
I Danmark har vi jo også haft Simone: http://www.youtube.com/watch?v=xEt3H3V40gE&feature=relat ed
Heller ikke tosset !...... __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
Til top |
|
|
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Puha, musikalsk er de alle tre fuldstændig umodne og vælger en ulidelig monoton candy-floss fortolkning. Det er simpelthen ulækkert at lægge ører til mennesker med så store fysiske talenter(stemmerne) molestrere sange som kræver musikalsk modenhed for ikke at blive totalt ligegyldige.
|
Til top |
|
|
andeth Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor jeg dog hader disse (mangel på samme) talentshows, eller måske mere præcist, hvordan stort samtlige TV stationer vælger at fokusere på disse, musikens svar på junkfood udsendelser frem for programmer, hvor man kommer i dybden med rigtige kunstere, albums og musikgenrer.
Jeg er udemærket klar over, at ovennævnte programmer ofte har tårnhøje seertal og man selvfølgelig skal tage hensyn til de folk, der rent faktisk kan lide at se det, men helt at ignorere "rigtige" musikprogrammer er simpelt for tyndt.
For at komme tilbage til klippet er det da meget flot af en 12 årig, men er bestemt ikke på højde med professionelle operasangere. Og netop disse betragtninger som "gør det godt i betragning af alderen", "gør det godt, når man tænker på, at man er amatør" etc. kan jeg ikke bruge til noget som helst. Mange vil sikkert købe disse CDer i "feinschmecker" musikforretninger som Bilka og Superbrugsen, men jeg gad godt at vide, om folk stadig væk sætter disse CDer på anlægget 1 år efter indkøbet.
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er virkelig en hjernedød stemme, den "lille" pige kan præstere!... Jeg var virkelig overrasket, hun lød (som de også siger), som om hun er dobbelt så gammel!.. Måske er hun ikke på bølgelængde på en super proffesional sangerinde, men ro på, hun er 12  ... Med den stemme, så må hun være Martins storesøster!  Mvh Zirio
CineZirio - Opdateret 12 maj Onkyo, Panasonic, B&W, Supra, Nordost
|
Til top |
|
|
bittermand Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at forestille jer følgende:
Tom Waits, Bob Dylan, Lou Reed og Neil Young stiller op til et af disse "talent"-shows... De ville jo end ALDRIG nå at komme på TV!!! Så længe kendthedsfaktoren er en vigtigere drivkraft for deltagerne end en indre nødvendighed hos den enkelte for ens musik at komme ud, vil vi drukne i UNØDVENDIG middelmådighed, og kvaliteten fra folk som de fire ovennævnte vil til tid og evighed være forvist til deres små fugtige og jordslåede øvelokaler (hvor deres SLID har gjort dem gode). Jeg skyr disse shows som pesten. Hvem helvede er Martin? __________________
'I only offend those who want to be offended' - Frank Zappa
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig set et afsnit af bemeldte eller lignende tv-shows til ende.
I bedste fald er den slags programmer spild af tid, mere sandsynligt er det dog, at de optrædende prostituerer sig alene med henblik på berømmelse. Er det underholdning?
Til gengæld brugte jeg 45 minutter lørdag formiddag, på at læse et killer interview med Nick Cave i Weekendavisen. Se, DET var stort, og resten af dagen spillede jeg stort set kun musik med den gale mand.
Anbefales
Hygge,
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad sker der for folk som råber op om Martin?! Danmarks største sangtalent, bla bla bla... Han har den mest irriterende nasale stemme jeg har hørt. James Blunt er en fornøjelse at lytte til ift. Martin. Har I hørt knægtens nye single? Produceret af Remee og T. Troelsen? "PRODUCERET"?! Skal man bruge 2 producere for at nakke 2 sange af Michael Jackson, sætte dem sammen til én, og lade Martin synge?!  Hvis Danmarks største sangtalent kun kan kopiere Jackson og Timberlake, og oven i købet IKKE særlig godt, er det triste tider for landet! Egentlig synd for knægten. På et tidspunkt finder han ud at han er overhypet, og så går det ned ad bakke, ligesom med Popstars-Jon... __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
Til top |
|
|
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da_Saint skrev:
Hvad sker der for folk som råber op om Martin?! Danmarks største sangtalent, bla bla bla... Han har den mest irriterende nasale stemme jeg har hørt. James Blunt er en fornøjelse at lytte til ift. Martin.
|
|
|
Der giver jeg dig helt ret!
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
Sendt: 01 Juni 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er pt ca. 120 som har set tråden om Rod Stewart til Middelfart. Ok, nok en over the hil, men alligevel. Over 500 har set tråden 12 år gammel er hun god? Og det på meget korter tid.
De fleste indlæg er kritiske. Men hvad har man regnet med? 12 år burde sige alt.
Hold kæft det er hårde tider for en Rod Stewart fan 
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
Til top |
|
|