| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var en pakke med posten her i eftermiddag - og det var intet mindre end den længe ventede ZZ Top - Live in Texas! Lige bortset fra Fandango skiven er der mig bekendt ikke udgivet noget live med ZZ Top, men jeg kan love at hvis du er fan, så skal Live in Texas ses og ikke mindst høres. Det er en hel speciel oplevelse at se de gamle mænd mestre deres nedsmeltning af blues rock. Der er en 19 minutters special, hvor de snakker om gamle dage omkring et pokerbord  , samt en kort backstage video der viser lidt om opsætningen. Desuden fortæller Gibbons guitarbygger lidt + lidt kommentarer fra de teknikkere de har ansat.
konen skrev:
Det er fannerme for mærkeligt det der!
|
|
|
For udenforstående så kan det unægteligt godt se sådan ud, når mænd med langt skæg står foran en kæmpe storskærm iført cowboy hat og guitar. På underlig vis fylder de faktisk scenen godt ud med deres små bevægelser og nik, ja og katte lyde! Yaooooser! Selve track listen er jo helt vidunderlig fyldt med hvad der nærmest lige så godt kan kaldes en greatest hits ting. Lyden kan hives ud i PCM stereo - PS3'eren skriver 2 kanaler 48khz, 2.3 Mbps. Fik jeg nævnt at det er bluray udgaven?  Billedet herunder siger vist det meste om det visuelle ... enormt farverigt, nøjagtigt som musikken  Hvad koster den så? 9£+1£ fragt her...
|