| Forfatter |
|
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow, denne dokumentarfilm får virkelig en til at tænke om verden er skruet sammen sådan som man tror? Filmen er lang, men er værd at se til enden.
http://www.zeitgeistmovie.com/main.htm
Starten kan være lidt tung, men giv den en chance. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Linket virker ikke!
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virker fint for mig. Det er da en meget underholdende film men som alt sådan noget mangler der belæg for påstandende. Jeg syntes selv at er af de mere underholdende 9/11 conspiracy film er loose change 9/11Den kan vist ses her på google video.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved sgu ikke rigtigt! Jeg husker stadig efter 9/11 at mange vidner fortalte om eksplosioner i forbindelse med, ikke bare World Trade Center, men også ved den bygning som underligt nok stod bag andre bygninger som ikke faldt???? Det virker også temmelig ulogisk at husene faldt nøjagtigt som ved kontrollerede nedrivninger? Du skal se der er sgu nok mere i det end vi nogen sinde får at vide - penge styrer alt! __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|

Damn.
Folk må tro hvad de vil men nogen gange er de alt for langt ude. 9/11 blev udført af primært saudi arabiske terrorister, trænet og finansieret af bla Al Qaeda og så er den sådan set ikke længere.
Folk burde gå mere op i en rigtig trussel, feks det demografiske selvmord Danmark og Europa er igang med, EuroMed, Eurabia etc. det er den rigtige trussel.
Men folk bliver ikke klogere.
EDIT : Men det så totalt OT, tror ikke helt vi kan diskutere sådan en film her, det vil kommew til at omhandle om alt andet end hifi og surround.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor ved du fra hvad der er sket? Du er da lige så fanatisk når du hårdnakket påstår at du har svaret på hvad der er rigtigt og hvad der er forkert!
Nu er det her kategorien "Musik og film oplevelser", så mon ikke den går ind under filmoplevelser? __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
| Hvor ved du fra hvad der er sket? Du er da lige så fanatisk når du hårdnakket påstår at du har svaret på hvad der er rigtigt og hvad der er forkert! |
|
|
Jeg er fanatisk fordi jeg bruger hovedet og ikke hopper på latterlige og ligegyldige konspirationsteorier? Ok. 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du bruger jo netop ikke hovedet, fordi du automatisk hopper på vognen med at alt hvad den amerikanske regering fortæller er rigtigt. Ligegyldige konspirationsteorier???? Wow, så vidt jeg ved endte 9/11 med at bl.a. Danmark nu deltager i en krig i Afghanistan (som en masse våbenproducenter tjener kassen på - og hvem ejer disse våbenfabrikker?) Næh, det er sundt at tænke selv og ikke bare slubre deres såkaldte sandheder i sig.
Kan du komme med forklaringer på hvordan bygninger som er konstrueret til at modstå påflyvninger, alligevel falder som korthus og på en måde som kun kontrollerede nedrivningssprængninger kan forårsage? Og hvordan et andet stort hus, som ligger gader væk fra World Trade Center også falder på nøjagtig samme måde? Næh, Amerikanerne var kun ude på at opildne befolkningen mod terrorister, så de kunne starte en krig mod Aghanistan og Irak og få fingrene i deres olie.
__________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
|
Du bruger jo netop ikke hovedet, fordi du automatisk hopper på vognen med at alt hvad den amerikanske regering fortæller er rigtigt. Ligegyldige konspirationsteorier???? Wow, så vidt jeg ved endte 9/11 med at bl.a. Danmark nu deltager i en krig i Afghanistan (som en masse våbenproducenter tjener kassen på - og hvem ejer disse våbenfabrikker?) Næh, det er sundt at tænke selv og ikke bare slubre deres såkaldte sandheder i sig.
Kan du komme med forklaringer på hvordan bygninger som er konstrueret til at modstå påflyvninger, alligevel falder som korthus og på en måde som kun kontrollerede nedrivningssprængninger kan forårsage? Og hvordan et andet stort hus, som ligger gader væk fra World Trade Center også falder på nøjagtig samme måde? Næh, Amerikanerne var kun ude på at opildne befolkningen mod terrorister, så de kunne starte en krig mod Aghanistan og Irak og få fingrene i deres olie. |
|
|
Ved slet ikke hvad jeg skal sige, hvis du virkelig tror på disse ting så er det vist ret ligegyldigt hvad jeg skriver.
Men som sagt tidligere, det er nok ikke det rette forum til den slags diskussioner, så nok bedst at lade det ligge.
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
Kan du komme med forklaringer på hvordan bygninger som er konstrueret til at modstå påflyvninger, alligevel falder som korthus og på en måde som kun kontrollerede nedrivningssprængninger kan forårsage? Og hvordan et andet stort hus, som ligger gader væk fra World Trade Center også falder på nøjagtig samme måde? Næh, Amerikanerne var kun ude på at opildne befolkningen mod terrorister, så de kunne starte en krig mod Aghanistan og Irak og få fingrene i deres olie.
|
|
|
Dine påståede kontrollerede sprængninger har intet på sig ! Der er
inteviewet et hav af sprængningseksperter, der i blandt danske og alle
har samstemmende udtalt at det intet har med en kontrolleret sprængning
at gøre. Desuden ses det tydeligt da tårn 2 kollapser, at toppen
brækker af i en vinkel på ca. 45 grader. Dette har intet med en
kontrolleret sprængning at gøre.
Bygningen som
kollapsede et par gader nede, blev svært beskadiget da den blev ramt af
tårn 1 og 2. Den stod skævt i et par dage, før den faldt sammen. Dette
blev bl.a. filmet af TV2 og det er tydeligt at den ikke blev sprængt. Hvis du vil se hvordan sprængninger af bygninger ser ud, er der masser på Youtube.
__________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ bassøe
Ikke at jeg tror meget på selve konspirations teorierne. Men jeg mener at det rent filmisk kan være interressant at se på.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
el_serpiente skrev:
@ bassøe
Ikke at jeg tror meget på selve konspirations teorierne. Men jeg mener at det rent filmisk kan være interressant at se på.
|
|
|
Det kan der sagtens være noget om, har selv set programmer om diverse konspirations teorier etc og finder dem fin underholdning. Men derfra og så falde i fælden og tro på det som sandheden som visse personer gør er der et pænt langt stykke vej. Kræver ihvertfald en rimelig, skal vi kalde det, "alternativ" tankegang.
Men filmisk er den sikkert fint nok skruet sammen. 
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
xiuxiu Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 225
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
der var en hel programserie om netop 9/11 på DR2 for ikk så længe siden hvor de også diskuterede konspirations teorier og ifølge de bygnings eksperter de snakkede med var det pga varmen som gjorde at metal konstruktionen inde i WTC faldt sammen som et korthus. at olie så har været et stort argument for at usa invaderede irak er en helt anden sag __________________ Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580
|
| Til top |
|
| |