Bruger siden: 09 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 37
Sendt: 12 September 2008 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
Det nye Marillion album "Happiness is the Road" har Marillion "selv" lægget på nette. Dem der downloader albummet vil så blive bedt om at skrive deres email adresse, og de vil så få tilsendt tilbud om at købe billetter til gruppens koncerter og forskellig merchandise, der bliver sat til salg i forbindelse med gruppen. Det vil ske første gang man høre de forskellige sange. Der vil dog også blive udgivet en almindelig CD version af gruppens nye album den 20. oktober.
Jeg har nu hørt albummet og syntes at det er noget af det bedste de har lavet. De forstår virkeligt at lave musik.
Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 13 September 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
Marillion holder 110% - bare ærgerligt at de så sjældent kommer til Danmark. Så dem sidst i Amager Bio og dagen efter i KB i Malmö - især koncerten i Malmö var suveræn. Steve Rothery er en af mine top 3 favorit-guitarister. Håber bare ikke deres nye album er alt for poppet - savner lidt af deres progressive stil.
Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
Sendt: 03 November 2008 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
Silent Knight skrev:
Marillion holder 110% - bare �rgerligt at de s� sj�ldent kommer til Danmark. S� dem sidst i Amager Bio og dagen efter i KB i Malm� - is�r koncerten i Malm� var suver�n. Steve Rothery er en af mine top 3 favorit-guitarister. H�ber bare ikke deres nye album er alt for poppet - savner lidt af deres progressive stil.
Så skulle du prøve polske Riverside, de er geniale!!!
Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
Sendt: 26 Januar 2009 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
Lad mig lige rette lidt her....Ja, de har lagt et album ud der hedder Crash Course, som er et sampleralbum med nogle numre fra det nye dobbeltalbum. Og det kan man få tilsendt eller downloade, og det gør de selvfølgelig for at få folk til at købe det. Der ville jo ikke være nogen fidus ved at lægge et gratis dobbeltalbum ud, det bliver de jo nok ikke ligefrem rige af!!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum