| Sendt: 07 Februar 2004 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er lige mødt på arbejde efter en SUPER go' koncert med Van Morison inde i Tivoli's Koncertsal. Lyden var der bare, levende, fyldig.... ja, WAUW. Den kom ikke "bare" ud af en højtaler, den var tilstede og fyldte virkelig koncertsalen, man fornemmede de forskellige instrumenter. Man kan også vende den rundt og spørge, ville live-lyden være li'så go' hvis de IKKE havde den der kæmpe mixerpult? Live-lyden er vel den lyd de fleste herinde efterstræber, men ikke helt kan opnå pga vores stuer med halvdårlig akustik, en måske ikke helt optimal højtaler placering, manglende mixerpult osv, men vi gør et forsøg på at komme derhen. Er det ikke også godt på den måde, at vi ikke helt kan opnå live-lyden, for ellers ville der vel ikke være nogen pointe i at gå til live koncert? Personligt nyder jeg disse stunder med live musik, for her får jeg virkelig lyd for pengene, dermed ikke sagt at mit lille Naim anlæg ikke leverer go' lyd, for DET gør det. Live musik er bare det lidt bedre  __________________ I wanted the best, I got the best.. KISS
|