| Sendt: 13 Februar 2004 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
|
Hej Kurt.
Ordren er noteret!!! Når man hurtig som dig kommer man sommetider først, så du er nok den eneste med erfaring. Hvilken stil er vi ovre i? Blød Bib eller Tuff Mo? eller Norak kvieøjne? Opus 3 - så er det pusher Christian, jeg skal have fat i.
Tak for forslaget |
|
|
Hej SES! Hverken eller, om jeg må sige. Hendes materiale lyder i mine ører lidt i retning af Hanne Boels. Stemmen og instrumenteringen er dog en ganske anden. Jeg mener ikke at kunne finde ret meget kvieøje i hende, heller ikke engang lidt dådyr. Vildskab - jo! Men det er ikke det der styrer. Hun er bare ret gedigen, om jeg for egen regning må tilføje. Kun meget lidt svensk i stilen - jeg tror heller ikke der er noget svensk i hende for den sags skyld - well det kunne selvfølgelig godt være den svenske lydmand sneg sig ind til hende om natten, men i anden forstand mener jeg ikke. Soul er nok det rette ord. Der er intet forstemt over hende, bare Soul skulle jeg mene. Prøv bare at lade skiven køre! 1+6 er bare gedigne soul tracks, der kan tåle et par afspilninger. Som en gammel røver engang sagde til mig: "det er lige før, at man bare har lyst til bare at lade skiven køre"  I øvrigt må jeg af andre årsager anbefale en anden, men gammel Opus 3 skive, som desværre aldrig har fundet vej til det digitale domæne: Sarah Maria Andersson "Bergen Havn" Det var en dejlig skive, som jeg ikke har hørt i dette årtusinde. Kan du finde den, så må jeg alligevel lette en kende på hatten.
|