Hej Igen.
Billetten kostede 625 norske kroner. og så er der selvfølgelig færge turen frem og tilbage og hotel opholdet samt alt det konen absolut ikke kan leve uden
men det var en virkelig vellykket tur på alle måder med rigtigt fedt vejr i Oslo.
Der var en times opvarmning med et eller andet norsk band der spillede noget ganske fedt blues rock noget ( der var lokalt kendt da mange sang med på deres numre der både var på engelsk og norsk )
Kl 20 45 kom Lynyrd Skynyrd så på senen hvor de ellers gav alle de gode gamle numre som Workin´for MCA , Whiskey rock - a - roller , Gimme back my bullets , Call me the breeze , T for Texas , Gimme three steps , Sweet home Alabama , Tuesday´s gone , Simpel man og Travellin´man ( mener jeg du også spillede ) - De startede med nogle numre jeg ikke rigtigt kendte ( måske fra deres kommende CD eller noget nyere noget ) og selvfølgelig sluttede de af med Free bird som eneste ekstra nummer.
De kaldte deres koncert for "Lynyrd Skynyrd God & Guns world tour" eller noget i den retning mener jeg det var.
Der var fuldgang på koncerten lige fra første nummer af, men selvfølgelig blev folk mere og mere tændte jo flere af de gamle kendte numre de fyrede af og de fleste af dem de spillede var jo dem fra 70érne af.
Jeg ved ikke hvor mange tilskurer der var men spektrum var fyldt pænt op og der var en del fra de omkring liggende lande ( vi stod ved siden af nogle polakker og jeg kunne hører at der var en del andre der var danske ).
Det eneste der var lidt ærgeligt var at koncerten alt i alt kun varede 1 1/2 time den burde mindst ha´varet en halv time længere.
Det var min første Lynyrd Skynyrd koncert men det bliver ihvertifald ikke den sidste hvis de endag igen skulle finde på at komme inærheden ad Danmark for det var en virkelig fed oplevelse.
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12