| Forfatter |
|
Gela Udelukket fra forum

Tager en pause!
Bruger siden: 09 Marts 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var ganske enkelt STORT ! Intet mindre.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gela skrev:
Det var ganske enkelt STORT ! Intet mindre. |
|
|
Det er da også det anmelderne siger  __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
The Canadian Udelukket fra forum

Le Martin - tager en pause!
Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Salute.....
|
| Til top |
|
| |
slyd Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan var lyden?
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville være endog meget ked samme lyd hjemme (har ellers ingen erfaring med lyden i Parken - min første gang) !......
Men stemningen, det visuelle (læs: alt det andet) var så absolut i særklasse !.......
Så jo; det var en MEGET STOR oplevelse !..... __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Superfed koncert! :)
Den bedste lyd jeg nogensinde har hørt i Parken. De 4-5 første numre lød som l**t, men så fik lydfolkene styr på det og lyden blev rigtig god der hvor vi stod (ydre plæne). Tror dog ikke at folk på tribunerne fik en særlig god lyd (ligesom de plejer), men sådan er det jo i Parken.
Er utolig imponeret over trommeslageren - f**k, hvor er han tight! :)
Man skulle dog ha' haft et baseball bat med til alle de t**ser som synes det er sjovt at kyle fyldte ølkrus i hovedet på folk - underlig idé. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Lofgren Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
total l**telyd den dårligste koncert jeg har været til spild af en aften .... kommer aldrig i parken igen. Desværre spild af penge efter min mening
acdc var gode men lyden ødelagde alt.... hvis folk gad at være realister kunne det være man kunne få lyd hvor man kan bare høre en stemme eller
noget i parken... men alle har travlt med at skrige det var godt blot fordi de stod på scenen ... bare synd man ikke kunne høre en skid.
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor stod du henne? Jeg kunne høre alt, selv bunden var klar - normalt plejer stortromme og bas at være godt mudret i Parken, men ikke hvor jeg stod.
__________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Lofgren Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
stod midt plæne....lød af helvede til og kunne ikke holde spaderne ud så rykkede bagud og det blev lidt bedre men stadig alt alt for dårligt når man
tager penge for det.... som sagt sidste gang i parken. Godt at der var nogen som fik noget ud af det.
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
Superfed koncert! :)
Den bedste lyd jeg nogensinde har hørt i Parken. De 4-5 første numre lød som l**t, men så fik lydfolkene styr på det og lyden blev rigtig god der
hvor vi stod (ydre plæne).Tror dog ikke at folk på tribunerne fik en særlig god lyd (ligesom de plejer), men sådan er det jo i Parken.
Er utolig imponeret over trommeslageren - f**k, hvor er han tight! :)
Man skulle dog ha' haft et baseball bat med til alle de t**ser som synes det er sjovt at kyle fyldte ølkrus i hovedet på folk - underlig
idé. |
|
|
Du har sikkert ret mht. lyden - befandt mig desværre på højre tribune (lidt langt fremme tilmed) !.......
Men pyt; det var stadigvæk en superfed oplevelse !...... __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
Gela Udelukket fra forum

Tager en pause!
Bruger siden: 09 Marts 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været til et par store konceret er i Parken. Det er tilsyneladende det samme setup som bruges. Parkens eget vil jeg tro. Lyden er endig og under al kritik. Generelt rodes hele lydbilledet sammen til en stor klam masse, hvor man hverken kan finde hoved eller hale.
Det skal dog ikke lægges de forskellige bands til last. Koncerten i går sparkede r.. ! Min frygt fra de efterhånden ældre herre, var faldt lidt af på den, blev gjort til skamme. Heldigvis.
|
| Til top |
|
| |
The Canadian Udelukket fra forum

Le Martin - tager en pause!
Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey..
Mht hvilket gear der bruges i parken... Er er et Forsamlingshus ;-) og har ikke nået gear selv...
De kasser der bliv spillet på i går mht fronten og de store delaytowers var ClearBrothers (USA)...
Jeg var mange steder i parken under showet...
A 1, 2, 3,& 4 + C 11, 12, 13, 14, & 15 er efter manges mening de dårligste mht lyden, da lyden klapper på siden væggen A = V, C = H. Til
gengælde har man et god udsyn...
Beste plads efter min mening er A 5/1 og C 10 øverest eller A 6 & C 9 nederest. Hvis man vil side og have god lyd....
Mange af de lyd probs der op står i parken, har at gøre med at parken ikke må larme i dagtimerne. Så lydeprøver blir skåret ned... Nogen gange
helt væk... Der for går der gerne en 2 - 4 nr for frontmanden for køret sig en...
I går var et show.... Glem alt om lyden og husk tilbage på (det er nok sidste gange du har set dem  ) SHOWET.......
I Salute them......
|
| Til top |
|
| |
lehmann Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg var Ca 30 meter fra cenen i Venstre side C10. , der var lyden super , jeg har set AC /DC , 3 gange og denne var nok den bedste, og sikkert nok den sidste , på Dansk jord Desværre. .super koncert ganske enkelt. .
|
| Til top |
|
| |
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det var en overdrevet fed koncert - og der var ok lyd, hvor jeg var, hvilket var tribunen i venstre side.
Men Parken er et skodsted hvad angår lyd - den er ikke beregnet til koncerter, og jeg tror ikke, noget lydudstyr kunne gøre det godt. I det hele taget findes der ikke noget godt sted til store koncerter i København. Valby Hallen er lige så dårlig som Parken, KB Hallen næsten lige så dårlig, mens Forum er nogenlunde - der er dog ikke plads til AC/DC
Men de eneste rigtig gode steder er de små som Vega og især Stengade 30.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg var sådan lidt ked af det ikke tordnede under koncerten. Det kunne have været en fin effekt med et lynnedslag i parken under Thunderstruck. Men flow control hos 7-11 efter koncerten er under al kritik. Skidt lyd, men fed koncert
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |