Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
Hi
Jeg har da Kashmirs nye cd kom ud købt den. Og kan ikke rigtig finde ud af om det er meningen at der skal være sådan nogle små skrat/klip lyde i starten og noget ind i tracket? Jeg har prøvet at høre en bid fra iTunes store, hvor det ikke er på. Men mange andre steder er det på sangen. Hvad hører i andre derude?
Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 730
Sendt: 04 April 2010 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
Jeg kan også tydeligt hører disse skrat lyde i starten af nummeret, som du beskriver. Hvis ikke det er meningen må det være en fejl i productionen.
Jeg købte min cd på udgivelses dagen.
Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
Sendt: 04 April 2010 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
Synes sgu det er noget underligt, synes klart at det er en af de fedeste numre og så er det sgu ikke optimalt at der er fejl på nummeret. Hvad søren kan man gøre ved det?
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 04 April 2010 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
Bagger skrev:
Synes sgu det er noget underligt, synes klart at det er en af de fedeste numre og så er det sgu ikke optimalt at der er fejl på nummeret. Hvad søren kan man gøre ved det?
Konstatere at dine ører er mere kritiske end producerens
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum