| Sendt: 16 Marts 2004 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Troede denne mand var et levn fra fordoms tid, hvor han lavede underlige (men ganske underholdende) musikvideoer som blev vist igen og igen på MTV tilbage i 80/90'erne. Men nej...
Efter at have set en bid af koncerten i hifiklubben, blev min undren vakt. Jeg måtte ned og købe skiven og hjem og skrue op for mit anlæg.
Han er jo ikke blevet dårligere, bare fordi han er blevet gammel, var min første tanke! Det var en sand fornøjelse at se og høre denne grå "gamle" mand alt i mens han løb rundt på den runde scene.
Fik kun set og hørt koncerten én gang i aftes, men numre som "In Your Eyes", "Downside Up", "Here Comes the Flood" samt "Sky Blue" fik mine små hår til at rejse sig. Og så er pladen sgu pengene værd. Og desuden laver han et ganske sjovt sceneshow med bl.a. en kæmpe badebold (med ham selv indeni!), en cykeltur på scenen, en jakke med indbyggede lyspærer, demonstration i at gå på hovedet samtidig med man synger etc.
Det er rart at blive overrasket af noget nyt og "ukendt"! Den kan klart anbefales!
Se mere her: http://petergabriel.com/moonclub/growingup/
/nimand
|