Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
Sendt: 24 December 2010 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
Jeg havde den fedeste oplevelse af hvor meget stereo endelig kan byde på.. Det er med en plade af NIN The Slip HALO27 specielt track 8 og 9 er helt vilde.. Det er ikke til de sene aftner alene.. Det er sku helt skræmmende.. Lydbilledet eksplodere nærmest rundt omkring en.. Ved track nummer 9 er der en banken lyd i starten af nummeret den høres langt ude på venstre side i mit tilfælde langt uden for det fysiske rum.. Super fed oplevelse.. Men byd ind med gode stereo oplevelser i form af musik.. Jeg skal nok komme med noget der mere egnet til fin lytterne for dette album er anelse råt og syret.. Men det holder!
Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
Sendt: 29 December 2010 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
Roger Waters' "Amused To Death" er indspillet med en speciel teknik, der udvider stereooplevelsen, og faktisk virker - men, man skal være tæt på 'sweet spot' for at få det fulde udbytte.
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
Sendt: 29 December 2010 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
mollecon skrev:
Roger Waters' "Amused To Death" er indspillet med en speciel teknik, der udvider stereooplevelsen, og faktisk virker - men, man skal være tæt på 'sweet spot' for at få det fulde udbytte.
Den er jeg enig i. Q-sounden giver et lydbillede som strækker langt udover højttalernes placering. Lyder meget imponerende.
Derudover synes jeg Mads Langers - cover version af den gamle Sebastian nummer "Stille før storm" er fantastisk. Hans stemmekontrol og indlevelse er helt speciel, og samtidig med en god indspilning er der dømt ståpels på et godt anlæg.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum