Sendt: 15 Marts 2011 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hej alle sammen.
Jeg har været en tur i London sammen med damen, hvor vi fik nok en af de fedeste oplevelse nogensinde, nemlig Londons biograf IMAX hvor vi så I am Number Four. Hold da kæft for en oplevelse.
Lærrederet var noget af det størreste vi nogensinde har set i vores liv, det var 20 meter højt og 26 meter bredt og vi begyndte straks at tænke på om der ville blive vist billede på hele lærrederet, jojo selvfølgelig gjorder de det Men ikke nok med det, så var selve lydstryken også noget højre end den er her hjemme i lille DK, altså i DK man jo snakke stille og roligt til hinanden under filmen, det var der ikke mulighed for, for så skulle man da råbe til hinanden. Så da filmen var færdig var jeg da lidt i chok over så fed en oplevelse og hvordan deres biograf var. SÅ det kan helt klart anbefaldes at, hvis man skal til London, jamen så tag da ind og besøg deres IMAX biograf, hvis man ikke har prøvet det før. Godt nok var billetterne lidt dyre, da de kostede 17 pund pr. næse, men for den oplevelse ja så er det hvert pengene værd efter min menind.
Men der er to ting som er sten sikkert:
- Jeg skal hvert fald besøge en IMAX biograf igen

- Vi skal hvert fald ikke se I am number four her hjemme, for så bliver vi hvert fald skuffet over oplevelsen, pga. lærredert og lyden, filmen er nu rimelig god så det er da hvert fald ikke filmen som det er galt med

Jeg syntes bare lige at I skulle høre vores lille oplevelse efter vi havde besøgt en IMAX 
__________________ Mvh.
Vilstrup
|