Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 17:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Biograf i London IMAX (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Vilstrup
Forum Bruger
Forum Bruger
Bang & Olufsen sælger

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 15 Marts 2011 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Hej hej alle sammen.

Jeg har været en tur i London sammen med damen, hvor vi fik nok en af de fedeste oplevelse nogensinde, nemlig Londons biograf IMAX hvor vi så I am Number Four. Hold da kæft for en oplevelse.

Lærrederet var noget af det størreste vi nogensinde har set i vores liv, det var 20 meter højt og 26 meter bredt og vi begyndte straks at tænke på om der ville blive vist billede på hele lærrederet, jojo selvfølgelig gjorder de det Men ikke nok med det, så var selve lydstryken også noget højre end den er her hjemme i lille DK, altså i DK man jo snakke stille og roligt til hinanden under filmen, det var der ikke mulighed for, for så skulle man da råbe til hinanden. Så da filmen var færdig var jeg da lidt i chok over så fed en oplevelse og hvordan deres biograf var. SÅ det kan helt klart anbefaldes at, hvis man skal til London, jamen så tag da ind og besøg deres IMAX biograf, hvis man ikke har prøvet det før. Godt nok var billetterne lidt dyre, da de kostede 17 pund pr. næse, men for den oplevelse ja så er det hvert pengene værd efter min menind.

Men der er to ting som er sten sikkert:

1. Jeg skal hvert fald besøge en IMAX biograf igen
  2. Vi skal hvert fald ikke se I am number four her hjemme, for så bliver vi hvert fald skuffet over oplevelsen, pga. lærredert og lyden, filmen er nu rimelig god så det er da hvert fald ikke filmen som det er galt med

Jeg syntes bare lige at I skulle høre vores lille oplevelse efter vi havde besøgt en IMAX

Vilstrup
Til top Vis Vilstrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vilstrup

Filmtosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 15 Marts 2011 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Ja det er en kæmpe oplevelse at være i IMAX i London har været der et par gange efter hånden og skal helt sikkert der ind igen næste gang jeg kommer til London.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes