Forfatter |
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Behøver noget hjælp til at finde titlen samt artist på et 80'er nummer jeg leder med lys og lygte efter. Det er et rigtig pop-nummer fra dengang
Jeg ved som sagt det er fra 80'erne engang og udført af en kvinde-stemme og hun synger noget i stil med:
"...and I want you to call my love, thats all I have to do..." og omkvædet lyder noget i retning af: "...and I want you to know... my love... it's a neverless world when love finally goes my way... my love... uhhh uhh uhh uhh uhh uhh uhh"
Ordvalget er helt sikker ikke korrekt, da det er mange år siden jeg har hørt den sidst. Men håber det kan give en idé! 
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 04:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet at søge på google for dig, men der kommer for mange resultater, prøv evt. selv. Du kan også søge her: http://www.lyrics.com/
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 04:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=DonJensen]Jeg har prøvet at søge på google for dig, men der kommer for mange resultater, prøv evt. selv. Du kan også søge her: http://www.lyrics.com/[/QUOTE]
Taker mange gange...
Har søgt i timer på google uden at kunne finde den og har også forsøgt mig på den side du omtaler... men den er sunket i jorden og det er mærkeligt for den spilles i radioen af og til og det var et stort hit dengang den kom frem.
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2004 kl. 04:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, nu ved jeg ikke hvilke radiostationer, det er du har hørt den på, men mange stationer har en playlist, som du kan kigge på. Hvis det er et populært nummer, kan du jo søge på en af de uttalige opsamlingsalbums der er lavet fra 80´erne.
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 04:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe... har også forsøgt mig disse veje. Dan Rachlin på jubii kunne heller ikke hjælpe mig... 
Har også slæbt mig igennem diverse opsamlinger fra dengang men væk er den! 
|
Til top |
|
|
John71 Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 87
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er det er et rock nummer eller et pop nummer.Kunne måske være et nummer med Heart.vist nok fra Canada.
|
Til top |
|
|
kibri Branchemedlem

info: tidligere Schelde!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1295
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
"I Will Survive"...?
|
Til top |
|
|
K Man Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 65
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
Behøver noget hjælp til at finde titlen samt artist på et 80'er nummer jeg leder med lys og lygte efter. Det er et rigtig pop-nummer fra dengang
Jeg ved som sagt det er fra 80'erne engang og udført af en kvinde-stemme og hun synger noget i stil med:
"...and I want you to call my love, thats all I have to do..." og omkvædet lyder noget i retning af: "...and I want you to know... my love... it's a neverless world when love finally goes my way... my love... uhhh uhh uhh uhh uhh uhh uhh"
Ordvalget er helt sikker ikke korrekt, da det er mange år siden jeg har hørt den sidst. Men håber det kan give en idé! 
Har du en lille snas af stykket? evt som mp3, jeg vil ikke kalde mig professor ud i musik, men tæt på efter en del år i pladebranchen, jeg elsker en udfordring.
|
|
|
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
K Man skrev:
Zanetti skrev:
Har du en lille snas af stykket? evt som mp3, jeg vil ikke kalde mig professor ud i musik, men tæt på efter en del år i pladebranchen, jeg elsker en udfordring.
|
|
|
|
|
|
Desværre... jeg har kun det at gå ud fra??
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gå ind på www.live365.com
Du skal oprette dig som bruger, men det er gratis.
Herefter vælger du bare en 80'er radiostation, og så må du bare håbe de spiller den. De plejer at skrive hvem og hvad der bliver spillet.
|
Til top |
|
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elementært min kære Watson! Den tekst du skrev var næsten rigtig. Der bliver dog ikke sunget newerless world men derimod endless road hvilket også er titlen på sangen. Der er nemlig tale om nummeret "Endless Road" med Time Bandits. Den er fra 1985 og jeg har den på maxi-single så du får også lige et billede af den. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
Til top |
|
|
LGrau Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 2201
|
Sendt: 01 April 2004 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|

Jeg troede ellers at det var en aprilsnar. __________________ Mvh Lennart
Nyt DIY system under opbygning...
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2004 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror vi skal stjæle de gule siders slogan.
"Findes det, findes det HER"
Super arbejde Per.
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 02 April 2004 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det må du sq nok sige!!!! Kanon gået perejvind og mange mange tak!!! Tak for alle de forgæves søgninger jeg kune have sparet ved bare at spørge dig!!! 
Var faktisk på sporet på et tidspunkt... havde fat i Time Bandits, men tror alligevel ikke det var dem!!!
Takker mange gange... Nu skal jeg finde et sted hvor den kan købes.
Kender nogle steder hvor man kan købe gamle CD'er med modtager gerne andre erfaringer???
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
Sendt: 02 April 2004 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nærmeste Accord-butik med et større udvalg i LP'er må da være en mulighed..
Det gode ved lige præcis Accord(og enkelte andre butikker)er jo at tingene står i en næsten skræmmende fin alfabetisk orden.. 
Mvh. Jens/Modifix von DCA
http://herlevhifiklub.dk http://www.allmusic.com __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
Til top |
|
|
brorlille Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 319
|
Sendt: 02 April 2004 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|