Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 01:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Iron Maiden EN VIVO! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sambora
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Januar 2012 kl. 07:53 | IP-adresse registreret  

Så er der ny DVD/blu-ray koncert klar fra piloten og de langhårede drenge!!

Iron Maiden EN VIVO!

Iron Maiden er stadig et af mine absolutte favoritbands. De bliver ved med at levere den samme lyd og dynamik så mange år efter og jeg synes de nyeste albums er lige så fede som de gamle...

Deres seneste hedder jo "Final Frontier", der går jo rygter om at det skal tages bogstaveligt, at det er deres sidste. Nogen der kender mere til den historie? Jeg tror ikke på det, hvorfor skulle de stoppe, når de stadig har SÅ meget succes og SÅ mange fans rundt om i verdenen.

Til top Vis Sambora's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sambora

Tylle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 18 Januar 2012 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

For min skyld må de godt stoppe med at lave musik, deres nyeste album er kedeligt og forudsigeligt, men hver sin smag

Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
Til top Vis Tylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tylle

Sambora
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Januar 2012 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Tylle skrev:
For min skyld må de godt stoppe med at lave musik, deres nyeste album er kedeligt og forudsigeligt, men hver sin smag

Det ville jo også være helt forkert at lægge stilen helt om... så vil man brokke sig over de ikke længere lyder som Iron Maiden.

Jan Post
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Nu har spillet sådan i over 30 år, så hvorfor ændre stilen. Bare det ikke kører i samme rille, og det syntes jeg ikke det gør. Uanset om sangeren sangeren hedder Paul, Bruce eller Braze, så har de forskellige perioder hver deres charme. 

Sambora skrev:

Tylle skrev:

Det ville jo også være helt forkert at lægge stilen helt om... så vil man brokke sig over de ikke længere lyder som Iron Maiden.

Til top Vis Jan Post's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Post

Sambora
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Januar 2012 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Jan Post skrev:

Nu har spillet sådan i over 30 år, så hvorfor ændre stilen. Bare det ikke kører i samme rille, og det syntes jeg ikke det gør. Uanset om sangeren sangeren hedder Paul, Bruce eller Braze, så har de forskellige perioder hver deres charme. 

Sambora skrev:

Tylle skrev:

For mig er Bruce den rigtige forsanger... men sådan er der jo så meget. Ian Gillan er også den rigtige i Deep Purple, selvom jeg forguder David Coverdale...

Jeg synes som nævnt at deres nyest skive "Final Frontier" er helt suveræn.... bare lyt her eller her.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes