| Forfatter |
|
DTSFreak Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey hi4all bruger 
Blev lige strækt " provokeret " af en signatur der hed ( film skal ses i biffen ) og det synes jeg ikke mere, så derfor denne poll/afstemning her
Du/i må gerne lige begrunde din stemme 
Men hvor offre alle de penge på et godt surrondanlæg også daffe i biffen og blive ireteret over alt, og ikk helt få den oplevese man forventer ??
Håber lige du/i gidder at bruge 1 min her  __________________ DTSFreak :-)
Philips PW 9509
Pioneer DV 380
Denon AVR 2105
Dali Ikon 6 & Vokal 2
Dali AW 8
Se pic på WWW :O)
|
| Til top |
|
| |
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan bedst lide at se film derhjemme, da man så kan lægge og slænge sig i sofaen som det passer én. Omvendt er der også noget lidt specielt ved stemningen ved at tage i biffen. Men generelt vil jeg hellere se film derhjemme. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Poll'en dur ikke, man kan stemme flere gange -og jeg ser helst film i biografen. 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ser altid filmen i biffen første gang - der er en stemning i biffen som ikke findes derhjemme  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Martin Ravn Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaaa.... Det er sku fedt at kunne side derhjemme i ynglingssofaen og se en go film på surroundanlægget og med den kvalitet man kan opnå med et morderne system er lyd og billedoplevelser tæt på at være lige så god som i biffen. Men der er nu noget chamerende ved en biograf; Duften af popkorn, ingen bekymring om at tabe selvsamme korn på gulvet, det store lædre osv.
Mit svar må være "begge steder". Men selvfølgelig, har man mulighed for at indrette en "rigtig" hjemmebio i kælderen med popkornmaskine, projekter og THX skilte er det selvfølgelig et godt alternativ.
Mvh.
Martin Ravn
|
| Til top |
|
| |
DTSFreak Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Poll'en dur ikke, man kan stemme flere gange
|
|
|
Øv.. nu troede jeg lige at den virkede.. med at man kunne sætte " prik " 2 steder.. undskylder meget !!  __________________ DTSFreak :-)
Philips PW 9509
Pioneer DV 380
Denon AVR 2105
Dali Ikon 6 & Vokal 2
Dali AW 8
|
| Til top |
|
| |
DTSFreak Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har desvære ikk selv muligeheden for at rette den poll'en selv.. men har skrevt til Forum Moderator og håber på en hurtige respons derfra.. bedste jeg kunne herfra..  __________________ DTSFreak :-)
Philips PW 9509
Pioneer DV 380
Denon AVR 2105
Dali Ikon 6 & Vokal 2
Dali AW 8
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også stemt begge steder. Nogle film vil jeg gerne se i biografen første gang, andre film jeg jeg simpelhen ikke give penge for at se i en bio. Tror faktisk kun det er action/fantasy/science fiction film jeg har set i biografen. Komedier og lignende kan man lige så godt se der hjemme.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kommer jo lidt an på i hvilken biograf og i hvilken hjemmebio  . Der er ikke meget der kan hamle op med imperial.
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 19 Maj 2004 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt klart i biografen - ingen normale hjemme bio slår en tur i den ægte vare med slik, popcorn og soda.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
polls herinde har de nogensinde virket?har man ik' altid kunnet stemme 2 gange
ser helst film derhjemme mere hyggeligt og så bestemmer du selv hvornår
desuden har jeg 42 km til nærmeste (frederikshavn) så det gir sig selv,men
selvfølgelig får du ikke samme oplevelse derhjemme som i biffen(lyd/billede)
|
| Til top |
|
| |
DTSFreak Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi guys 
Takker for jer stemme og begrundelse for jeres valg 
Her er det osse sådan at de Store film, men masser af $$ i ryggen og gode indstruktør og bedre skuspiller skal da for det meste ses i biffen ( sist film i biffen var Kill Bill vol2 ) også på hjemmebio når den udkommer på DVD
Men har det osse sådan at de fleste film idag kan jeg snakkens vente med til at jeg kan hygge med den på min flade hjemme i sofaen, da jeg ikk lige synes at det at gå i biffen er den store oplevese mere som det var..
p.s Glæder mig til d 25/05 så skal jeg side her i hjemmebio og lur på Return of the king .. det ses frem til  __________________ DTSFreak :-)
Philips PW 9509
Pioneer DV 380
Denon AVR 2105
Dali Ikon 6 & Vokal 2
Dali AW 8
|
| Til top |
|
| |
ralle Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 235
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja jeg vil også sige at det er bedre at se film der hjemme, når nu vi har brugt så mange penge på surround anlæg. men man går da også i biografen engang imellem
Rasmus __________________ Film skal ses i hjemmebio.
Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hjemme: Bedre benplads, altid den bedste sidde/lytte-plads og selvvalgte tissepauser og tilpasset lydtryk
Ude: På en eller anden måde så får den rigtige biograf de nyeste film før jeg gør - måske skal jeg klage til Nordisk film distribution ? 
...så hjemmebiffen er foretrukket her. Man skal vel også have glæde af "investeringen"  __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan da bare gå hele vejen, og betale det hvide ud af ønjnene, og få lavet sin egen biograf med filmruller og det hele... måske de nye digitale projektore(er bare ikke så udbredt endnu) så kan man købe filmene direkte af selskaberne, og se de nyeste film i sin egen biograf... den ultimative løsning!
men kun i ens egen biograf! (hvis man har rigtigt mange penge kan man også få pocorn serveret topløst )
|
| Til top |
|
| |
Morten Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 311
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad CHTT sagde 
Desuden bliver jeg usandsynlig anstrængt hvis jeg skal sidde ned i mere end 30-60 minutter, så at stå op er et must for mig.. tror ski ikke andre biografgængere ville syntes det var fedt 
Desuden buldre lyden tit i de biffer jeg har været i og uden oplevelse af, at der rent faktisk er noget der hedder left/right og front/rear  __________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|
| Til top |
|
| |
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad CHTT sagde  . Jeg syntes også at larmen fra de medbragte slikposer og folk som sidder og snakker under filmen er pisse  . Jeg går da stadigvæk i biffen  . Gælder mig til den 25/5 så kommer ringenes herre: kongen vender tilbage, nu er der mulighed for en tissepause  .
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Må indrømme at jeg før i tiden helst ville i Biffen når jeg skulle se film, men nu har det altså ændret sig meget, de sidste par gange jeg har været derinde, har lyden simpelthen været alt for høj, og kvaliteten syns jeg at jeg selv kan gøre bedre der hjemme, det har self. hjulpet meget at jeg har fået PJ og lærrede, det gav lige som prikken over iét, og har gjordt at jeg ikke er synderlig vild med at skulle tage i biffen.
Jeg glæder mig også til den 25/5 Kongen vender tilbage..YEEES...

|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
film skal ses i biografen, men nydes derhjemme!
der er to fordele ved hjemmebiografen den lokale kino ikke kan slå...
1. ingen støj og larm!
2. tissepause når man vil.... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Morten Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 311
|
| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig ski også til lotr3 på dvd.. eller, jeg ser frem til den da jeg ikke har set den endnu, men glæder mig først rigtig til extended kommer på købedisk, da jeg syntes bioversionerne af de 2 første suger i vildskab.
__________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|
| Til top |
|
| |