Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 14:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Densen Magic cd og dvd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Spørgsmålet: Tror du på magien
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
38 [71,70%]
15 [28,30%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jeffen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 28 November 2004 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Begrund gerne

A wise man once said, forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza
Til top Vis Jeffen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeffen

maverick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 30 November 2004 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Simpelt. Det virker. Se bare alle anmeldelserne. Bl.a. her på hifi4all og selv Stereophile.

En fed gadget til ingen penge.

Til top Vis maverick's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af maverick

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 30 November 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Det ville også være et reklamemæssigt selvmord at lave et produkt der på ingen måde holder "i byretten".. ingen ville tage sådan en producent alvorligt.

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 November 2004 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Ja, det virker da klart.. Efter at have hørt på det larm (det lyder frygteligt) i 2 minutter, så er den musik der bagefter kommer ud af højttalerne, jo engle lyd..

Nogen som kan give mig en GOD teknisk forklaring på, hvorfor ens anlæg skulle spille bedre efter at have spillet 3 sinus toner som er summeret sammen.. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre!

Densen må grine deres røv i laser hver gang de sælger en.. Og i hopper alle i, med begge ben..

Kim Olsen skriver: Det ville også være et reklamemæssigt selvmord at lave et produkt der på ingen måde holder "i byretten".. ingen ville tage sådan en producent alvorligt.

Problemet er jo, at ingen kan bevise noget.. Hverken at det virker, eller ikke gør..

Prøv at høre musik på en clockradio i en uge, og gå så tilbage til jeres normale anlæg derefter.. Det lyder 100 gange bedre end man huskede det gjorde.. 

Og der er det som er tricket her.. ALT lyder bedre efter den frygtelige larm.. Selvfølgelig virker det.. Men det er ens egne øre som synes det spiller bedre, ikke anlægget..

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Sendt: 01 December 2004 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

Det virker ikke, men f**k vi tjener mange penge på det...

PS. Neeper, er det ikke dig der arbejder for Thule ?

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Cabal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 01 December 2004 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Psst Thomas! Føj lige en Densen Clockradio til programmet også!

Jeg mener det! Så glemmer jeg alt om den Kloss..

..Søren

Til top Vis Cabal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cabal

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 01 December 2004 kl. 00:36 | IP-adresse registreret  

Nej, Head Honcho, det gør jeg ikke... Jeg er desværre ikke en eller anden Hi-Fi guro med skæg og blå briller.. Det må ellers være spændende.. Ta` røven på alle de uvidende tåber . Man kan bilde dem hvad som helst ind.. Der er mere BEAT i.. Ik.. Og hvis i ikke kan høre det, så er det jer tåber som ikke har forstået noget..

Der er fedt.. Er det ik`

Ingen modkobling, og CD afspillere med hele 2 microprocessorer .. Så MÅ det da være godt.. Og så kan man høre et nummer med Keld & Hilda på en udstilling.. Jeg må bare ha` et Densen anlæg... Jeg kan da slet ikke forstå hvordan jeg har kunne levet uden.. Det er jo så indlysene at det er vejen til evig lykke..

Efter at have spillet DeMagic hver uge i et år, så slipper man også for at høre på al den støj som som ligger over mellemtone området, da hørelsen er begrænset til Fo 3KHz  

Nå, spøg til side, men du har nu altid været en sjover af kaliber.. Dine reklame indslag overgår jo selveste Holfi...

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Sendt: 01 December 2004 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:
Det ville også være et reklamemæssigt selvmord at lave et produkt der på ingen måde holder "i byretten".. ingen ville tage sådan en producent alvorligt.

Ork jo. For mange år siden fandtes der en grøn pen, man kunne male kanten sine CD´er med. Den havde samme virkning som Densen DeMagic - nemlig ingen. Dette faktum afholdt dog ikke hifi-hovederne, fra at storme den lokale radioforretning, for at få fat i dette vidunderprodukt. Nu kan de sagtens leve uden dette vidunderprodukt. Hvorfor mon?

PS: Ja, jeg har skam prøvet Densen Demagic.

PPS: Jeg har stemt "Nej, Popsmart snydeprodukt"

PPPS: Jeg har ikke spor imod Densen, som jeg mener laver velspillende produkter. Jeg har også fuld forståelse for, at Densen nødvendigvis må lave nogle gadgets, for at tilfredsstille hifi-hovederne. Hvad med, at genintroducere den der pen, til at male kanten af CD´erne med? Denne gang med en lilla farve. Jeg er sikker på, at markedet er modent til det

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 01 December 2004 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

perejvind skriver:

Hvad med, at genintroducere den der pen, til at male kanten af CD´erne med? Denne gang med en lilla farve. Jeg er sikker på, at markedet er modent til det

Det er jeg faktisk ret sikker på at du har ret i.. Jeg kan ikke lige huske i hvilken tråd, men en foreslog room correction på spray dåse! Det må der da være salg i.. Hvor mange har måske ikke dårlig akustik.. Hvis det har en god duft, så vil folk formentlig også opleve at deres lyd er blevet bedre.. Ergo.. Det virker!

Tror jeg vil starte et firma som laver det.. Så kan jeg også blive oprettet som branchemedlem.. Så kan Head Honcho få fred i sit sind.. Vi kan jo ikke ha` at han ligger søvnløs om natten på grund af det...

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 01 December 2004 kl. 07:35 | IP-adresse registreret  

Jamen godmorgen !

For lige at komme med et mere seriøst svar end mit tidligere: Personligt synes jeg også der er mange "smarte" ting der kommer og går i vores branche, og jeg kan nævne grønne penne, netstøjsfiltre (for 10 år siden købte alle CT eller Peter Körner filtre), kontak kontaktrens, Bedini, og hvad der ellers var.

Men netop alle disse ting der er 10 år gamle, er generelt døde og borte, mens vores DeMagic sælger endnu.

Jeg tror ikke på man kan narre forbrugerne i længere tid af gangen, derfor dør de fleste tilbehørsartikler efter en periode.

Netop det at DeMagic har været på markedet, og har været en succes så længe, tyder derfor på at det indeholder kvaliteter, ellers var salget nok stoppet for lang tid siden.

Iøvrigt vil jeg sige til dem der har prøvet og ikke synes at der var en effekt, at de skal prøve i deres bil. Effekten er normalt størst på dårlig elektronik, og mange oplever derfor en stor forbedring netop i bilen.

Argumentet med at efter larm lyder alt bedre køber jeg iøvrigt ikke...for så ville den første reaktion efter at konen/kæresten har råbt efter en i en time, og endeligt falder ned være "gud hun har en smuk stemme"...og den reaktion mindes jeg aldrig at have haft !

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 01 December 2004 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

Til Cabal,

Vi arbejder faktisk på en køkkenradio, men dog i en prisklasse nogle prisklasser over Kloss...

Og ja, hvorfor ikke ? Hvorfor skal high-end firmaer stå og brokke sig over at folk hører på elendige produkter, og forsøge at tvinge folk til at gå ind i stuen, og høre i andægtighed, når det de ønsker er musik og nyheder mens de spiser morgenmad ?!?

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 01 December 2004 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Og ja, hvorfor ikke ? Hvorfor skal high-end firmaer stå og brokke sig over at folk hører på elendige produkter, og forsøge at tvinge folk til at gå ind i stuen, og høre i andægtighed, når det de ønsker er musik og nyheder mens de spiser morgenmad ?!?

Godt tænkt!

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 December 2004 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

Jeg kan bekræfte at DeMagic virker på CD, men jeg har ikke prøvet deres DVD-udgave. Eneste problem, udover støjen, er at virkningen synes væk i løbet af en times tid  og så skal der DeMagges igen

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 01 December 2004 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har altid brugt De Magic´en sådan at jeg sætter den igang og har inden da justeret lydstyrken op til pænt højt - og så er jeg gået ud af døren til den er færdig. Det er vigtigt du ikke lytter til den støj den laver, det kan ikke undgå at forvirre hjernens center for hørelse, tror jeg. Alt lyder godt bagefter, hvis man har hørt på det og det kan betyde at nogle tror sig snydt af netop den grund.

Jeg har altid oplevet lyden af anlægget som renere og med et klarere lydbillede. Har haft den i flere år og bruger den med jævne mellemrum.

Der er overhovedet ingen tvivl om den virker - og Neeper og de andre som enten ikke kan høre hvad den gør eller ikke vil fordi de har en for kraftig antiholdning til Densen - må bare leve videre uden at fatte fidusen til produktet.

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 03 December 2004 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Hvad er så bedst - at bruge den normale DeMagic eller den nye DVDmagic, når man har et DVD-drev(til brug både i stereo og surround), men prioterer stereolyden klart højst ?

Lars

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

maverick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2004
Sendt: 03 December 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

Hvad er så bedst - at bruge den normale DeMagic eller den nye DVDmagic, når man har et DVD-drev(til brug både i stereo og surround), men prioterer stereolyden klart højst ?

Lars

Hmm... Så ville jeg da bruge DVDMagic da den også er mikset i 5.1 og vel også kan bruges i stereo. Så slår du jo 2 fluer med et smæk.

Til top Vis maverick's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af maverick

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 03 December 2004 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Det var nu mere af interesse for, om der kunne være en kvalitetesforskel i stereo på dem...
Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes