Forfatter |
|
corneille Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 174
|
Sendt: 29 November 2005 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der finde så mange hifi mærker men hvad mener I om mærket Primare. Er det overvurderet eller måske et godt køb til prisen? Jeg vil også meget gerne høre lidt om jeres erfaring med gamle Primare produkter. Det kunne være Primare A10 eller Primare A20. Men ikke mindst vil jeg gerne høre om jeres erfaring omkring de nyeste Primare produkter. Hvordan klarer Primare konkurrencen og gerne lidt om brugt prisen. Hvad har I betalt for jeres Primare produkter.
Vh C
|
Til top |
|
|
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
Sendt: 29 November 2005 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ejet en I20 for omkring et år siden, og var ganske tilfreds med den lige indtil jeg hørte en forstærker med rør, og så var jeg solgt 
... Eller rettere sagt, så var min Primare solgt 
Efter min mening får du glimerende design og byggekvalitet i en I20, men også en smule analytisk og lys lyd. I mit setup daværende var den ikke ideel. Det skal også nævnes at den er rimelig strømstærk, havde aldrig problemer på den front. Du bør ikke give meget mere end 4k for en brugt I20.
__________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 29 November 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj.
Jeg har aldrig brudt mig om Primare. Jeg synes ikke det spillere videre godt. Men det er jo bare min smag. Jeg synes Densen (samme prisklasse) spiller klasser bedre...
Men ud og lyt, det er den eneste måde at afgøre det på!
God fornøjelse
Mvh.
|
Til top |
|
|
Mickey BG Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1206
|
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Primare A20... og kæft det kræs! super fin og detaljeret lyd... spiller som en drøm med mine Ikon 6!
Og så er den også Dual Mono opbygget, som den eneste i 20 serien! __________________ My Place - Sound of Life
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har desværre ikke hørt så meget af det, så jeg BURDE vel ikke have en mening om det, men jeg synes ud fra det som jeg kender trods alt, ikke de "tunge sager" så er det lidt kedeligt.
Michael
|
Til top |
|
|
Meier Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1447
|
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en A10 til stereo - fantastisk lille forstrærker til alm. lytning.
Hilsen Thomas
|
Til top |
|
|
jensen_one Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 256
|
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes at dette er en rigtig Genialt spørgsmål NOOOOOOT.
folk er jo forskellige, og har forskellige meninger, du vil ikke kunne bruge resultatet til en skid.
Derudover har Primare lige som alle andre producenter, også apparater som ikke er repræsentativ, for resten af deres produkter.
I en pool kan man også kun sætte et kryds, og med de mulighedder du har sat op kan der da godt være brug for at kryds 2 af.
|
Til top |
|
|
The Dude Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 443
|
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 06:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne poll er værdiløs, Der mangler noget meget vigtigt
Nemlig hvilken generation(er)/konstruktør(e)/ejerskab(er) af Primare Systems taler vi her om ?
Er det det første eller andet Danske, det Tjekkiske eller det Svenske Primare Systems ?
Jeg skal for at lede jer hen på hvad jeg mener om sagen ved hjælp af et spørgsmål ...
Hvilken Primare serie er som den eneste produkt under Primare brandet to år i træk,
blevet præmieret/udnævnt af Japans største HiFi blad som årets forstærker ?
Der var tale om en serie der havde de tre første "poll" valgmuligheder i den samme "pakke"
Ps. Blad er en rimlig forkert betegnelse, for det er faktisk en tyk bog!!! som udkommer en gang om mnd.
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil give The Dude ret - der er stor forskel på hvilke Primare-serie vi taler om her (spiller selv på et 928 sæt - som jeg ikke formoder var referencen i denne poll)
Denne Poll er uden reel værdi
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 07:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad skal i bruge sådan en POLL til , kan i ikke selv høre , og de fleste der stemme har sgu aldrig selv hørt det ellers har de ikke hørt andet .
|
Til top |
|
|
The Dude Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 443
|
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Vil give The Dude ret - der er stor forskel på hvilke Primare-serie vi taler om her (spiller selv på et 928 sæt - som jeg ikke formoder var referencen i denne poll) |
|
|
Det er svaret på mit syn på sagen og ink. hvad der er ref.
|
Til top |
|
|