Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
Sendt: 08 December 2005 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
I denne tråd ( http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32705&P N=1 - side 1) kommer Spencer med et forslag om at man kunne lave et online donationssystem mhp. at støtte hifi4all økonomisk for det store arbejde de lægger i sitet. En idé, jeg personligt finder rigtig god! Til det er der flere grunde: Gennem forum har jeg lært ufatteligt meget om hifi og min hobby har udviklet sig meget pga. dette. Alt mig grej er solgt gennem annoncer på brugtbørsen. Anmeldelserne er blevet flittigt læst. Alt i alt har disse gratis ydelser været gode værktøjer når jeg har skullet dyrke min hobby, og derfor vil jeg gerne give lidt tilbage af alt det jeg har fået.
Men hvad synes brugerne på hifi4all om idéen? Og hvad skal betingelserne for donationerne være? Hvad skal de gå til?
Håber på en saglig debat!
__________________ "If music is the fruit of love, give me access."
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum