Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 16:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Betalings-site med reviews? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Spørgsmålet: Ville du betale for at læse professionelle reviews på nettet?
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
13 [81,25%]
1 [6,25%]
2 [12,50%]
0 [0,00%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Review
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 15 Maj 2006 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Kort og godt: Ville du betale for at læse anmeldelser på nettet, såfremt anmeldelserne var professionelt udført, med grundige målinger osv? Som jeg ser det er der (med al respekt for dette site) i danmark efterhånden valget mellem at læse "fritids-anmeldelser" der måske ikke altid er lige grundige, og/eller foretaget under optimale forhold, eller at betale 500,- om året for High Fidelity, der nok er bedst når det drejer sig om "traditionel" hifi, og ikke altid er lige vellidt. En stor del af udgifterne til et hifi-blad går jo til trykning og udsendning - hvis dette blev sparet og et professionelt hifi/surround magasin var net-baseret i stedet, ville du så betale for at læse anmeldelserne, på samme måde som man betaler for det trykte magasin - mod at anmelderen er fuldtidsprofessionel?

Er svaret anderledes alt efter om der er tale om audio- eller video-anmeldelser? Jeg tænker her på at Audio-anmeldelser ofte er mere subjektive end video-anmeldelser.

Til top Vis Review's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Review

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 15 Maj 2006 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Hvad er formålet med sådanne en afstemning???
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Review
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Maj 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:

At lodde stemningen for om der ville være forretningsmæssig basis for at starte op i sådan et magasin. Det er jo fint nok at klage over anmeldelser (ikke for at ramme nogen, Hifi4all gør det fantastisk med de midler der er til rådighed), men spørgsmålet er om brugerne ville være villige til at betale for at anmeldelserne kunne blive bedre?

Man kunne også formulere spørgsmålet anderledes: Hvis du kunne betale for at læse samme indhold som et blad som f.eks. High Fidelity indeholder, og dermed kunne få det billigere, ville du så være villig til det?

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 15 Maj 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Review skrev:

Administrator skrev:

At lodde stemningen for om der ville være forretningsmæssig basis for at starte op i sådan et magasin. Det er jo fint nok at klage over anmeldelser (ikke for at ramme nogen, Hifi4all gør det fantastisk med de midler der er til rådighed), men spørgsmålet er om brugerne ville være villige til at betale for at anmeldelserne kunne blive bedre?

Man kunne også formulere spørgsmålet anderledes: Hvis du kunne betale for at læse samme indhold som et blad som f.eks. High Fidelity indeholder, og dermed kunne få det billigere, ville du så være villig til det?

Indlæg i forretningsmæssigt øjemed, skal og må ikke finde sted på HIFI4ALL.DK.
Herunder sidestilles ovenstående med reklame i fora (hvilket ikke er tilladt), og dels finder jeg det ikke rimeligt at sådanne "undersøgelse" skal finde sted på HIFI4ALL.DK.

Vores fora er tilegnet vores gæster, nemlig brugerne - intet andet.

Hvis dit indlæg alene har til formål at undersøge egen privat forretningsmæssig basis for et online-magasin, skal jeg venligst gøre opmærksom på, at vi ikke tilbyder spalteplads til sådanne foretagende.

Intet personligt, jeg så gerne mere fokus på hifi og surround, men dette tilfælde er det også min opgave at værne om HIFI4ALL.DK

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

mammon
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 15 Maj 2006 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Hvordan er denne tråd anderledes fra Tapeconnections tråd om hvilket fladskærms tv brugerne ville foretrække?
Til top Vis mammon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mammon

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 15 Maj 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

mammon skrev:
Hvordan er denne tråd anderledes fra Tapeconnections tråd om hvilket fladskærms tv brugerne ville foretrække?

Umiddelbart ingen, men nu er jeg ikke bekendt med tråden, og kan derfor ikke udtale mig om indholdet. (tror det eller ej, men vi ser ikke alle indlæg!)

Men i modsætning til denne tråd, så er TapeConnections indlæg vel næppe en konkret forespørgsel på HIFI4ALL.DK´s segment?

Review
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Maj 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Jeg kan godt se problematikken, tankeløst af mig - du er velkommen til at slette tråden.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 15 Maj 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Vi nøjes med at lukke

Du er velkommen til at kontakte mig via PB.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes