| Forfatter |
|
Review Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kort og godt: Ville du betale for at læse anmeldelser på nettet, såfremt anmeldelserne var professionelt udført, med grundige målinger osv? Som jeg ser det er der (med al respekt for dette site) i danmark efterhånden valget mellem at læse "fritids-anmeldelser" der måske ikke altid er lige grundige, og/eller foretaget under optimale forhold, eller at betale 500,- om året for High Fidelity, der nok er bedst når det drejer sig om "traditionel" hifi, og ikke altid er lige vellidt. En stor del af udgifterne til et hifi-blad går jo til trykning og udsendning - hvis dette blev sparet og et professionelt hifi/surround magasin var net-baseret i stedet, ville du så betale for at læse anmeldelserne, på samme måde som man betaler for det trykte magasin - mod at anmelderen er fuldtidsprofessionel?
Er svaret anderledes alt efter om der er tale om audio- eller video-anmeldelser? Jeg tænker her på at Audio-anmeldelser ofte er mere subjektive end video-anmeldelser.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er formålet med sådanne en afstemning???
|
| Til top |
|
| |
Review Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
| Hvad er formålet med sådanne en afstemning??? |
|
|
At lodde stemningen for om der ville være forretningsmæssig basis for at starte op i sådan et magasin. Det er jo fint nok at klage over anmeldelser (ikke for at ramme nogen, Hifi4all gør det fantastisk med de midler der er til rådighed), men spørgsmålet er om brugerne ville være villige til at betale for at anmeldelserne kunne blive bedre?
Man kunne også formulere spørgsmålet anderledes: Hvis du kunne betale for at læse samme indhold som et blad som f.eks. High Fidelity indeholder, og dermed kunne få det billigere, ville du så være villig til det?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Review skrev:
Administrator skrev:
| Hvad er formålet med sådanne en afstemning??? |
|
|
At lodde stemningen for om der ville være forretningsmæssig basis for at starte op i sådan et magasin. Det er jo fint nok at klage over anmeldelser (ikke for at ramme nogen, Hifi4all gør det fantastisk med de midler der er til rådighed), men spørgsmålet er om brugerne ville være villige til at betale for at anmeldelserne kunne blive bedre?
Man kunne også formulere spørgsmålet anderledes: Hvis du kunne betale for at læse samme indhold som et blad som f.eks. High Fidelity indeholder, og dermed kunne få det billigere, ville du så være villig til det?
|
|
|
Indlæg i forretningsmæssigt øjemed, skal og må ikke finde sted på HIFI4ALL.DK. Herunder sidestilles ovenstående med reklame i fora (hvilket ikke er tilladt), og dels finder jeg det ikke rimeligt at sådanne "undersøgelse" skal finde sted på HIFI4ALL.DK. Vores fora er tilegnet vores gæster, nemlig brugerne - intet andet. Hvis dit indlæg alene har til formål at undersøge egen privat forretningsmæssig basis for et online-magasin, skal jeg venligst gøre opmærksom på, at vi ikke tilbyder spalteplads til sådanne foretagende. Intet personligt, jeg så gerne mere fokus på hifi og surround, men dette tilfælde er det også min opgave at værne om HIFI4ALL.DK
|
| Til top |
|
| |
mammon Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er denne tråd anderledes fra Tapeconnections tråd om hvilket fladskærms tv brugerne ville foretrække?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
mammon skrev:
Hvordan er denne tråd anderledes fra Tapeconnections tråd om hvilket fladskærms tv brugerne ville foretrække? |
|
|
Umiddelbart ingen, men nu er jeg ikke bekendt med tråden, og kan derfor ikke udtale mig om indholdet. (tror det eller ej, men vi ser ikke alle indlæg!) Men i modsætning til denne tråd, så er TapeConnections indlæg vel næppe en konkret forespørgsel på HIFI4ALL.DK´s segment?
|
| Til top |
|
| |
Review Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt se problematikken, tankeløst af mig - du er velkommen til at slette tråden.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi nøjes med at lukke  Du er velkommen til at kontakte mig via PB.
|
| Til top |
|
| |