Forfatter |
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mener du er IKKE I ORDEN?
__________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2056
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sølv finish. Hold k*ft hvor er jeg ved at være træt af at se "sølv"-fronter på en hel elektronikbutik. Bevares, der er da nogle der er flotte, Bladelius feks, men ellers er det ikke særlig pænt, synes jeg. Hvis jeg nu skulle købe mig en fladskærm, ville det i hvert fald være et krav at den ikke var i sølv. Næh, så hellere noget kirsebær 
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
Til top |
|
|
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meningsløse afstemninger er bare OUT!..  __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den var værre - hvad detest´er jeg mest subber (i stereo) eller snurrundt?
And the winner is: subber
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Marius skrev:
Meningsløse afstemninger er bare OUT!.. 
|
|
|
Der skal være plads til lidt gossip 
Jeg er selv så træt af sølv, sølv og atter sølv Så Mangler jeg at få demonstreret en seriøs opstillig med subwoofer, så jeg eventuelt kunne bliver overbevist om deres eksistensberettigelse. Ind til vidre fatter jeg ikke hvad de skal bruges til  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Sir.HiFi Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 22
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Subs er bare yt - urggghhhh!
Menes der virkelig det? - jeg ville nødigt undvære min.
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

|
Sendt: 10 August 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Subs er sikkert fine til at stå og buldre eksplotioner i et surroundsetup hvor formålet mest er at skabe så meget larm som muligt, men i et stereosetup hører de efter min mening ikke hjemme
__________________ Venlig hilsen Jesper
|
Til top |
|
|
Sir.HiFi Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 22
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Subs er sikkert fine til at stå og buldre eksplotioner i et surroundsetup hvor formålet mest er at skabe så meget larm som muligt, men i et stereosetup hører de efter min mening ikke hjemme |
|
|
OK, her er jeg enig! Skulle måske nok have specificeret at der var tale om hjemmebif.
|
Til top |
|
|
Raincoat Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Herligt at se, at vi er mange der synes surround er helt hen i vejret. Jeg tror kun, det er opfundet for, at kunne sælge flere højttaler af underlødig kvalitet. 
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Subs er sikkert fine til at stå og buldre eksplotioner i et surroundsetup hvor formålet mest er at skabe så meget larm som muligt, men i et stereosetup hører de efter min mening ikke hjemme |
|
|
Hehehe Jesper... Du mangler at høre en Velodyne! Men jeg havde faktisk samme opfattelse...
Subwoofer kan godt lade sig gøre. Hvis man tænker på subwoofere som jeg gjorde i tidernes morgen, altså rumlen og bulder fra et hjørne i hjemmebiografen, så tager man fejl. Hvis det ikke var fordi den fylder en del, ville gæster ikke opdage der var en sub i mit system.
Mvh.
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
jkjaers skrev:
|
|
Hehehe Jesper... Du mangler at høre en Velodyne! Men jeg havde faktisk samme opfattelse... Subwoofer kan godt lade sig gøre. Hvis man tænker på subwoofere som jeg gjorde i tidernes morgen, altså rumlen og bulder fra et hjørne i hjemmebiografen, så tager man fejl. Hvis det ikke var fordi den fylder en del, ville gæster ikke opdage der var en sub i mit system.
Mvh. |
|
|
Det gad jeg dælme godt at høre! Misforstå mig ikke! En gut her på sitet har VA Mahler OG en kæmpe sub! Og drevet af røramp. På nær suben, den er vel aktiv. Men dét sæt ville jeg også gerne høre! __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må nok indrømme at jeg er træt af at se alt i sølv.
TV, recievere, højttalere.
Jeg håber snart at man går over i koksgrå. Det macher meget bedre tv, og møbler. Hvorimod sølvgrå er meget markant, og kan ofte blive for meget.
Det næste jeg håber de ændre er alle de små blå dioder der "skal" være i alt hifi. Det ser alt for vildt ud, kunne de så bare have lavet en knappe til at skrue ned eller slukke for den!
|
Til top |
|
|
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stemte Sølv finsh, det er der bare på næsten alt inde i Bilka og Føtex.
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE
Det næste jeg håber de ændre er alle de små blå dioder der "skal" være i alt hifi. Det ser alt for vildt ud, kunne de så bare have lavet en knappe til at skrue ned eller slukke for den! [/QUOTE]
Jeg er ikke vild med de blå dioder. Jeg fortrækker de røde. Om ikke anden, som du siger, skulle man kunne skrue ned for lysstyrken, blå eller ej. __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
MikkelTv Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 136
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sølvfinish er ikke så galt, hvis det er på et lækkert apparat i de rigtige materialer - som eks. Accuphase. Men når det drejer sig om sølvfarvet plastic - som Lumatron eller Rega Apollo for den sags skyld, tilslutter jeg mig 110% OUT gruppen __________________ Mikkel
Mit Setup
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raincoat skrev:
Herligt at se, at vi er mange der synes surround er helt hen i vejret. Jeg tror kun, det er opfundet for, at kunne sælge flere højttaler af underlødig kvalitet.  |
|
|
Gælder det også når du går i biografen - ville du så foretrække at de pillede alle de underlødige højtalere ned, og spille på et stereo setup i stedet ? MVH
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har åbenbart ALT hvad der er OUT
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stemte sølv af samme grund som andre. Det kan være flot som i f.eks. NAD's sølv serie men 95% af tiden ligner det l**t.
|
Til top |
|
|
audiofreak Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 72
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis der noget der er OUT, så må det være ligegyldige emner/afstemninger som denne. Der er efter min mening for mange herinde i forum'et, der bare sidder og keder sig...
Gå dog ud og få noget frisk luft i stedet.
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

|
Sendt: 10 August 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
jkjaers skrev:
|
|
Hehehe Jesper... Du mangler at høre en Velodyne! Men jeg havde faktisk samme opfattelse...
Subwoofer kan godt lade sig gøre. Hvis man tænker på subwoofere som jeg gjorde i tidernes morgen, altså rumlen og bulder fra et hjørne i hjemmebiografen, så tager man fejl. Hvis det ikke var fordi den fylder en del, ville gæster ikke opdage der var en sub i mit system.
Mvh. |
|
|
Du har sikkert ret - men der er også forskel på at rette op på en mangelfuld højttaler ved at sætte en boomboks på og på at købe et sæt ordentligt højttalere og derefter købe en ordentlig sub - det er bare sjældent det ses __________________ Venlig hilsen Jesper
|
Til top |
|
|