Forfatter |
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 19 Marts 2004 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den 14 februar i år gik din kæreste/samlever/kone/ Hund eller kat for dem der ik har, amok for at vise sin hengivenhed og trak 40 k ud fra sin hemmelige konto, der var forbeholdt den dag de stikker af !!! hvad skulle de bruges på ??
Kærestens motiv er selvfølgelig at hun vil invitere svigermor på besøg til at se deres elskede frederik blive gift---
choose wisely
|
Til top |
|
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 19 Marts 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville vælge en projektor.
Det kan argumenteres med 3 ord:
"Size does matter".  __________________ MVH Jannick Petersen
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 19 Marts 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plasma er simpelthen det pæneste i stuen, og det betyder, for mig (og førerbunkeren), en hel del.
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 20 Marts 2004 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yep, en plasma på 42" ... det er lige mig
|
Til top |
|
|
Johansen Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 173
|
Sendt: 20 Marts 2004 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har projektor.
Så et plasma til når der skal pilles i OSD'en til receiveren __________________ Mvh.
J. K. Johansen
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 20 Marts 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis der kun er tale om 40kkr så ville det blive til en projektor, der kan man få et utroligt flot billede på et super lærred (fastramme 16:9, naturligvis) ... jeg har ikke set noget plasma i prisklassen omkring 40kkr der har givet et godt nok billede.
men jeg er da helt enig i at plasma er det pæneste at have på væggen.. men med lidt snilde kan man nu godt integrere et lærred ordentligt.
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 20 Marts 2004 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
plasma... det er hvad de fleste hunkønsvæsner foretrækker.. (desværre B&O's...)
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
Sendt: 21 Marts 2004 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
plasma... det er hvad de fleste hunkønsvæsner foretrækker.. (desværre B&O's...) |
|
|
Bestemmer de osse EFTER de har givet os pengende;-) __________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
|
Til top |
|
|
Thue K Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
|
Sendt: 21 Marts 2004 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21-> Original tænkt Poll. - så vidt jeg har forstået skal man kun tænke på hvad man selv har lyst til og ikke medtænke om konen nu kan lide det eller ej. Er det rigtig forstået?
Køber selvfølgelig en projektor til - så ryger den jeg har i forvejen ud i køkkenet så jeg har noget at se på når opvasken kalder. __________________ Low Budget HTPC Z1 Projektorsetup 4.1 lyd
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 21 Marts 2004 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thue K
så vidt jeg har forstået skal man kun tænke på hvad man selv har lyst til og ikke medtænke om konen nu kan lide det eller ej. Er det rigtig forstået?
hvad skulle alternativet være ? 
Jeg brokker mig ikke over sofabetrækket... kæresten brokker sig kun lidt over mit nyeste valg af Hifi, sådan er den perfekte verden og også denne poll 
og den med en projektor i køkkenet er ikke dårlig 
indtil videre er jeg overrasket over hvor mange der har valgt Plasma over Lcd og projektor over plasma
kunne være Jannick har ret "Size does matter"
|
Til top |
|
|
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
Sendt: 21 Marts 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min stemme faldt på projektoren. Jeg har ingen af delene, men mht. plasma så giver det ikke mig samme "biografeffekt", som en projektor ville kunne gøre. Var i Cinemaxx i går og se The Last Samurai... da jeg skulle ud af biffen, måtte jeg lige hen og kysse læredet  *savle savle* __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
Til top |
|
|
Essoxfly Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 164
|
Sendt: 09 April 2004 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville nok forsøge at skrabe "lidt?" mere sammen, for så at købe et Martin Biggum billede
Mvh. Essoxfly __________________ Mvh. Essoxfly.
Det er oplevelsen der tæller.
|
Til top |
|
|
omegasteffy Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 09 April 2004 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke selv set billedet fra nogle af de halv billige Plasma'er, men dem jeg har set på hos Tapeconnection og på Århus messen har haft meget flotte skarpe farver, og hvis opløsningen ikke er for lav og man ikke sider for tæt på billedet, genere "hønsenettet" ikke. Jeg synes billederne har haft en tendens til at køre utroligt flydende, som om der bliver kørt ved højere hastighed. Jeg kan ikke helt vurdere om det er noget positivt eller ej. Men man får alt for lidt for pengene med plasma, sammenliget med en projektor, der selvfølgelig helst skal være af CRT typen. Designet på B&0 plasma TV bryder jeg mig heller ikke om, jeg kan godt forstå at de bliver nødt til at lave et design som skiller sig ud, men alligevel .
Men ville nok ikke bryde mig om alm tv programmer på et kæmpe lærred.
LCD (ikke projekteret) til TV dur bare ikke rigtigt. Jeg har ikke set andet et nogenlunde billed fra dem (Thomson), B&0's LCD TV klare sig også ret ringe, mat og sløret billed. Men hvis man virkelig har pladsmangel kan man vel nøjes.
Bagprojektion har jeg endnu ikke set kunne give et 100% ens lys over hele lærredet, specielt ikke hvis man bevæger lidt ud til siderne. De giver tit en lidt skindende effekt midt på billedet, og jeg kommer uvejrligt til at tænke på nogle af de størrer arkademaskiner(fra Sega så vidt jeg husker )
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 09 April 2004 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, projektor naturligvis. Kan det irritere overkommandoen herhjemme, så skal det være det...  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|