Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. maj 2025 | 03:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Personangreb (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
clarity
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg undrer mig over at der så ofte er så meget personfnidderfnadder på dette forum. Hvad skyldes det ? Er det brødnid, misundelse eller blot en sygelig trang, hos nogle, til at skabe uro. Jeg er bruger på andre fora hvor der hersker god ro og orden, så man kan koncentrere sig om det væsentlige, nemlig udveksling af erfaringer og vurderinger af hvordan produkterne lyder og ikke  hvem der der er importør og om han nu lige har rigtige eller forkerte meninger. De fleste importører/forretninger jeg kender kan bedst lide deres egne produkter - det er vel ikke så sært, da de fleste af dem jo skal tjene penge bla. for også at kunne servicere os (kunder) i morgen.  Det er vel produkterne og ikke personerne vi køber.

Venter spændt på kommentarer!!!!!! 

PS. for en god ordens skyld: jer er ikke branchemand ej heller gift eller iøvrigt i familie med en sådan, men må indrømme at kende et par stykker.  

mvh. 

Clarity
Til top Vis clarity's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af clarity

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

I den tid jeg har været "aktiv" på forummet har dette heller ikke være gængs kotume!

Der har (desværre) på det sidste været nogle ret så uheldige udtalelser og opstart at tråde som ikke hører til et sted som dette!

Denne tråd kunne meget vel ende ud i noget at samme skuffe mudderkast, som slet ikke er til gavn for nogen som helst part!

Opfordre hermed til oprettelse af god "ro og orden" som ellers har været et stort kendetegn for hifi4all.dk

På forhånd tak!

- BR
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

det drejer sig om nogle isolerede personer/hændelser, og er i mange tilfælde kørt så langt ud at folk eneten gør det for sjov eller at det virker komisk for os andre.

problemet ligger i hvad man "tror" på af både fysik, voodoo og simple målinger. hifi er meget subjektivt (heldigvis) men det kan som sagt medfører nogle uheldige diskussioner en gang imellem. lad det ikke ødelægge det gode helhedsindtryk.

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Jeg synes nu det er ret sjældent der er problemer herinde. Jeg ved ikke hvilke fora du normalt færdes i, men jeg synes nu nærmest mere det er reglen end undtagelsen, at der er person-fnidder-fnadder.

Kan blandt blot nævne hi-speed, pugs.dk og overclocking.dk, hvor jeg er/var meget på. Der var folk da klar til at skære hovedet af hvem som helst.

Det sker typisk så snart man kommer over i fora, hvor alderen kommer under de 20 (uden at generallisere for meget), så bliver tonen mere "jeg har ret, alle andre er dumme".

Jeg kan godt forstå dit indtryk, da der har været et par gnidninger på det sidste, men det er LANGT fra mit almindelige indtryk. Tvært i mod, mener jeg tonen herinde er MEGET pæn i forhold til diverse andre fora.

Så snart der er mere end ét menneske i et rum, er der mindst to meninger.
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Det er korrekt, at der ind i mellem er nogle tråden som løber løbsk, men langt fra hvad jeg personligt ellers er vant til fra andre fora.

Bevares, HIFI4ALL.DK kører også en meget hård politik, og skrider ofte ind, når vi finder det nødvendigt. Nogen bryder sig ikke om denne metode, men det har med tiden vist sig, at dette er langt det mest effektive.

Når det alligevel sker, tror jeg faktisk det handler om folk er yderst engagerede og går op i interessen med liv og sjæl!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Undertaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Enig.

Så snart brugernes alder bliver for lav , er det rent spild af tid at deltage. Jeg bruger min pc til bla. spil og har forladt en del forums bla fordi at kun hvert 5. indlag var saligt, resten var teenagers som kunne optræde anonymt og så ellers svine alt og alle til.

Det er kun godt at folk kan være uenige og have en salig diskussion, som bestemt aldrig må blive personlig.

Til top Vis Undertaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Undertaker

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 05:04 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg ganske vist ikke været herinde i lidt over et halvt års, men jeg husker da bestemt dette forum som værende et af de mest høflige jeg har oplevet.

Bevares, der var da tråde der handlede om "lydfilosofi", "rigtig lyd" og lign. der kunne sætte en heftig diskussion igang men det var der nogenlunde styr på.

Jeg er da ked af hvis forummet har taget en drejning mod det værre i mellemtiden, men jeg tror lige jeg vil måle stemningen før jeg bliver for ked af det. Jeg har svært ved at tro at så mange fornuftige voksne mennesker lader sig tryne af et par enkelte der ikke ved hvordan man skal opføre sig.

Lad os få sat en stopper for den slags ved at være de voksne der blander sig uden om og sætter et godt eksempel.

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 07:01 | IP-adresse registreret  

Det er blevet MEGET bedre.

men der hvor det som regl går galt, er når man bevæger sig fra facts til tro. fra det der kan måles til det der er holdninger. men det er jo nok meget naturligt... det sker jo også på verdens plan, så vi er nok let sluppet.

det med alderen holder ikke, de to tråde "lydfilosofi", "rigtig lyd" der nævnes, er bestem ikke holdt igang af dem på under 20  snare oppe i den anden ende at alders scalaen her på h4a.

men den nye kurs HAR hjulpet, og det er fedt. og for min skyls kunne man goodt give flere advarsler, det er som om dem der har fået en, ligesom kan se vinket med vognstangen.

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 07:53 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:

Det er korrekt, at der ind i mellem er nogle tråden som løber løbsk, men langt fra hvad jeg personligt ellers er vant til fra andre fora.

Bevares, HIFI4ALL.DK kører også en meget hård politik, og skrider ofte ind, når vi finder det nødvendigt. Nogen bryder sig ikke om denne metode, men det har med tiden vist sig, at dette er langt det mest effektive.

Når det alligevel sker, tror jeg faktisk det handler om folk er yderst engagerede og går op i interessen med liv og sjæl!

Netop fordi "ovennævnte" er det bærende element for et forum som dette, burde man koncentrere sig om det hifi´ske............desværre er der få elementer der straks farer i mudderhjørnet og kalder hinanden dette og hint. Slet dog disse ligegyldige indlæg på stedet.

Måske moderatorene skulle være mere opmærksom på ALLE i forum.Enkelte har endog meget lang snor. Ingen nævnt - ingen glemt.

Var det ikke musikken/teknikken vi kom for......?

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Sendt: 25 Marts 2005 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:

Måske moderatorene skulle være mere opmærksom på ALLE i forum.Enkelte har endog meget lang snor. Ingen nævnt - ingen glemt.

Tro mig, der er bestemt nok at holde øje med, det er ikke noget problem at blive bag skærmen døgnets 24 timer. Men det er der jo heller ikke meget grin ved

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 03:11 | IP-adresse registreret  

Til alle mudderkastere og uromagere.

Husk altid på...

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes