Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 23:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: mulighed for svar til nyhedder.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gnOsis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

hej jeg er rimlig ny her på siden, men jeg vil da lige komme med en ide til en forbedring...

nemlig det at man ikke kan svare på nyhedder og ligenden... som f.eks. newz.dk har med muligheden for at klikke sig direkte ind i en forum tråd om emnet, så man kan stille relavante spørgsmål eller diskutere nyhedden der...

håber i kan bruge det til at gøre et godt side bedre :-) ..

//gnOsis
Til top Vis gnOsis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gnOsis

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Ja, www.newz.dk er feee, og at man kan kommentere, men det der er sket på www.newz.dk er LAME, lamme svar, igen igen igen igen igen og så igen.. hvis det bliver sådan her på siden skal det ikke være der, for det er 100% spild af tid at læse....

Læser nyheder på newz.dk men ikke kommentare, gjorde jeg var 4 år siden da der var mere mening i den, nu er det bare mudder kast, og mærkelig mennesker der bare skriver "fedt, det har jeg ventet på" eller "hahaha jeg var den første der svarede i den her nyhed"..... once good... men nu er det lamt.

men jo, synes jeg helt sikkert kunne være en fed ide, jeg vil da lige snakke med webmaster om det....

// ouT

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Marts 2005 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

<Joke>Det er for smart, det bliver ikke lavet har jeg fået at vide.... </Joke>
Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

Det er diskuteret tidligere i forum, og det bliver ikke en services vi umiddelbart kommer til at tilbyde på HIFI4ALL.DK.

Vores tid bruges på andre og hvad vi mener er langt mere relavante tiltag!

I øvrigt er der jo altid mulighed for at oprette en tråd i forummet, hvis der skønnes at være behov for en debat om et emne...

Det bruges i øvrigt ganske ofte!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

gnOsis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2004
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

syska > mit indtryk er dette side har langt mere seriøse brugere og derfor tror jeg ikke det vil ende som på newz.dk.. jeg kom bare til at tænke på det da jeg gerne ville spørge om billet prisen på en messe...

administrator > okay godt ord igen.. Om man mener det er relavant er jo en smags sag.. men det kunne jo løses ved at der automatisk bliver lavet en forum tråd sammen med en nyhed også er der bare et link i nyhedden... ikke det helt store arbejde, men personligt vil jeg mene det er en rar lille ændring...   
Til top Vis gnOsis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gnOsis

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Marts 2005 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Ja, nu må vi se hvad der sker, man kan jo altid skifte mening, ik' Kenneth

Tror jeg vil lave noget nu, i stedet for bare at spilde tiden på bajere og kvinder.. *hehe*

// ouT

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes