Sendt: 26 September 2005 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Der har de sidste par dage været et par tråede der er blevet lukket i HTPC gruppen grundet Admin's har ment at de var off-topic da det var generelt PC snak.
Jeg vil hermed erklære mig meget uenig i dette - gruppen er en HTPC gruppe, og når Microsoft kommer med et tastatur stilet direkte til HTPC'ere, så mener jeg bestemt det er on-topic at diskutere kvaliteten af dette, og hvilke alternativer der er - og hvis sammenligningen med trackpoints på en notebook er en del af denne diskution mener jeg stadig det er on-topic.
Jeg mener også at en tråd omhandlende USB storage er on-topic, da dette er et typisk problem i forbindelse med HTPC.
Generelt set er en HTPC en PC, og derfor må topics omhandlende PC emner i mit hoved være on-topic, så længe formålet og indholdet er relateret specifikt til HTPC, hvilket de tråede der er blevet lukket har været efter min mening.
Hvad er alle andres holdning omkring disse ting? - Og hvad er Admin's årsag til at mene at sådanne ting er off-topic? Hvis disse ting er off-topic, så vil jeg personligt ret hurtigt finde andre steder at diskutere HTPC emner, da ca. 30%-50% af alle emner vil ligge i en gråzone med risiko for at blive lukket.
Mvh
Brian Binnerup __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
My Movies - Media Center Film Applikation
|