Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
Samme her - meget laaaaangsomt. Jeg er for det meste nød til at lukke browseren og starte igen på siden for at kunne se mit indlæg i en tråd fordi den er så sløv til at indrykke dem! De kommer godt nok med - siden arbejder bare ikke færdig og står bare og kører!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
Ronin skrev:
Jeg troede da ellers at i havde fået jeres egen server, men det har jeg nok bare misforstået!
Men selvfølgelig arberder i da på det - i plejer jo aldrig at svigte!
Det har vi også, men den står hos en udbyder.... og så har MS lanceret en række nye drivere samtidig med opgrade af servermoduler og friske elementer osv osv... godt man bare er en skriverkarl !
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 12 Oktober 2003 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
på trods af at det er irriterende at forummet er så laaaaangsomt... så har jeg dog en smule 'glæde' ud af det. Der har nemmerlig været probelmer med min internetudbyder og vores hastighed, og når I andre så fortæller at i også oplever denne laaaaaange ventetid, så ved jeg at det ikke er min internetudbyder der sover (stadig)...
men jeg glæder mig til imorgen... hvis det da bliver lavet...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum