| Forfatter |
|
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal det være tilladt at branchemedlemmer er på dette forum, eller skal
de hold sig hel væk, så at hifi4all´s forum kun skal være for private
det ikke har nogle form for prof. intresse i det ?
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Kenneth.
Men skal vi ikke havde en lille debat om det, gerne her og ikke i div. tråde der ikke omhandler branchemedlemmer
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er jo i bund og grund ikke så meget at debattere.
Reglerne står fast, så kan man mene om det hvad man vil.
Som du lægger det op i dit indlæg, for jeg fornemmelse af at du mener, at branchemedlemmer ikke må deltage, der må de meget gerne, men det bliver inde for de nye fastsatte rammer.
Skal da lige nævne, at lign. regler også praktikseres på andre fora i norden med fin succes.
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er vel ikke så meget at debatere, det bestemmer Kenneth jo helt suverænt?
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Troede at et forum som dette arbejdede udfra de ønsker og holdninger som brugerne har. Uden brugerne intet forum, er konsekvensen. Sådan plejer det at være andre steder, kender ikke andre fora som dette, hvor vi arbejder udfra et diktat fra forumledelsen. Kan man ikke lide dem, jamen så kan man smutte..
Misforstå mig ikke, Kenneth. Men det undrer mig..
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
|
Troede at et forum som dette arbejdede udfra de ønsker og holdninger som brugerne har. Uden brugerne intet forum, er konsekvensen. Sådan plejer det at være andre steder, kender ikke andre fora som dette, hvor vi arbejder udfra et diktat fra forumledelsen. Kan man ikke lide dem, jamen så kan man smutte..
Misforstå mig ikke, Kenneth. Men det undrer mig..
|
|
|
Jeg misforstår dig ikke, men nu er det min fornemmeste opgave at sørge for at HIFI4ALL.DK som helhed, herunder forummet, er et rart og spændende sted af være for alle.
Som udgangspunkt arbejder vi naturligvis ud fra brugernes ønsker, men det er så sandelig også vores opgave at håndterer det faktum, at ikke alle ønsker er de mest hensigtsmæsige i det lange løb. Vi er nødt til at tage styrring, for at tilgodese så mange som overhovedet muligt.
Jeg skal endnu en gang understrege at branchemedlemmer er velkommen, og at det nye reglersæt for disse netop har til formål at begrænse den evendelig hakken og råberi brancherne imellem.
Brugerne kommer ikke til at mangle de oplysninger som branchemedlemmernes kan biddrage med. Ser vi bort fra det at nedgøre andres produkter eller ydelser eller selvfed prmovering af produkter, så er reglerne jo stortset identiske med det øvrige regelsæt for øvrige (og branchen).
Der findes masser af glimrende eksempler på branchemedlemmer i forummet, så deltager på meget flot vis, og biddrager med enorm viden og hjælp til andre - netop disse styrker i høj grad forummet og dets indhold.
Jeg så da helst, at vi var helt uden regelsæt på forummet, men erfaring gennem år taler sit tydelige sprog - det kan ikke lade sig gøre.
I øvrigt finder jeg ikke regelsættet så beskæmmende som nogle har udtrykt det, og faktisk er det yderst nemt at overholde - det viser erfaringen nemlig også, heldigvis!
Man har friheden til at vælge fra, hvis man som bruger ikke kan accepterer reglerne. Indvilger man i at være med, må man også forvente, at regelsættet håndhæves.
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis de nye regler bliver overholdt kan jeg egentligt ikke se problemet.
Man skal jo også huske at private medlemmer tit kører igennem "det jeg har er det bedste" filteret 
Der er jo også branchemedlemmer der er enthusiaster og desuden har prøvet mere end de fleste.
Mvh,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
| Skal det være tilladt at branchemedlemmer er på dette forum, eller skal de hold sig hel væk, så at hifi4all´s forum kun skal være for private det ikke har nogle form for prof. intresse i det ? |
|
|
På den ene eller anden måde er de her .
Nogel står som det andre gør det ikke det sidste er trist for alle .
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke noget i mod hverken Otto eller Jensen, men er træt at de
debate der er om branchemedlemmer når et branchemedlemmer prøve at give
sig ind i debaten og bliver mødt af negativ medlemmer og så går debate
desvære af sporet
Man ville måske kunne kræve et link til branchemedlemmer hjemmeside
(eller skrive kort om de vare de forhandler), så man selv kunne se
hvilken vare de forhandler og derved kunne få et indtryk om
branchemedlemmer
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Man ville måske kunne kræve et link til branchemedlemmer hjemmeside (eller skrive kort om de vare de forhandler), så man selv kunne se hvilken vare de forhandler og derved kunne få et indtryk om branchemedlemmer  |
|
|
Udemærket ide, så længe det er ikke er direkte reklame i forum, alla " Se ugens tilbud, kun 3.499,- klik her" eller " Nu X&Y produkt hjemme hos XX" Listning af f.eks. produktnavne, ville jo være fint, og det er da også i en vis udstrækning brugt. Eksempelvis:MVH
Firmanavn Forhandler af: Produkt1, Pordukt2, Produkt3 osv osv
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slettet
Venlig hilsen
"dolph"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Taget til efterretning - takker 
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes bare ikke det originale spsm. gav megen mening, men en diskusion omkring specifikke detaljer er jo fint. Men om branchemedlemmer er tilladt eller ej, er jo ikke en detalje men en grundlæggende præmis, som Kenneth skal bestemme. bare mine 2 øre
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
De nye regler virker da meget sensible. Men hvordan er det med chatten? Gælder reglerne også der eller?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
Synes bare ikke det originale spsm. gav megen mening, men en diskusion omkring specifikke detaljer er jo fint. Men om branchemedlemmer er tilladt eller ej, er jo ikke en detalje men en grundlæggende præmis, som Kenneth skal bestemme. bare mine 2 øre  |
|
|
Tror du tolker det forkert , eller også er mine svar ikke tydelige nok. I så fald beklager jeg. Branchemedlemmer er velkommen.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
De nye regler virker da meget sensible. Men hvordan er det med chatten? Gælder reglerne også der eller? |
|
|
Ja!
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
prse skrev:
Synes bare ikke det originale spsm. gav megen mening, men en diskusion omkring specifikke detaljer er jo fint. Men om branchemedlemmer er tilladt eller ej, er jo ikke en detalje men en grundlæggende præmis, som Kenneth skal bestemme. bare mine 2 øre  |
|
|
Tror du tolker det forkert , eller også er mine svar ikke tydelige nok. I så fald beklager jeg.
Branchemedlemmer er velkommen. |
|
|
hehe...det er dig der misforstår mig...  ....jeg ved godt at branchemedlemmer er velkomne, den beslutning er jo en i/du har taget for lang tid siden (da i startede?) og en del af den grundlæggende form siden har, netop derfor mente jeg at det originale spsm. ikke gav megen mening. Jeg beklager ligeledes at jeg ikke har formuleret mig tydeligt nok
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er meget fint med en løftet pegefinger til branchemedlemmerne. Synes det er ufrivillig komisk, når de prøver at udnytte deres position til fordel for dem selv. Helt stupidt bliver det, når de prøver at camouflere det. Nogle af dem har skam meget at lære.
Fin initiativ Hr. Administrator.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Branchemedlem
Hvornår er man så det ?.
1 Når man kender en der producere hifi og man skriver hvad han siger til en i et forum Ja eller nej ?
2 Når man hjælper Branchemedlem engang imellen på messe og div , ja eller nej .
3 Når man er ansat i en hifi shop , ja eller nej ?
4 Nå man er i branchen bare ikke som dealer eller som impotør ja eller nej ?
Hvis ja til alle så er der nok en del herinde der skal have lavet noget om i ders profil .
Nu har jeg været med siden start og har været herinde længe som privat person , under samme profil , at jeg ikke fik slette min profil da jeg gik fra privat til Branche var dumt , for kan se nogle privat personer ikke ved det og bruger det også mod mig , men hvad det er jeg jo blevet vant til .
Mange har tit sagt til mig at jeg gider opret dig somn privat som mange af de andre , man sådan er jeg ikke , og hvis det er sådan der ike er plads til de banchefolk herinde uden man skal skjule sig så takker jeg meget gerne af , så undgår man også alt det sladder der er indefor lige hifi i dk .
|
| Til top |
|
| |