Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 17:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Jeg har et problem med redaktionen... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kole
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

... og dens beslutninger.

Ronin skrev:

Og den lettere provokerende titel på tråden bedes du spare dig - den kan du gemme til de folk der kan takkes for når tingene går fløjten. Udover det, er der ikke mere at tilføje til dette - er der problemer med redaktionens beslutninger, bedes de taget med Administrator

Jeg agter ikke at føre en principiel debat pr. mail. Demokratiets grundform byder mig at føre debat i dette ris/ros-forum hvor alle kan være med og have en mening. Og jeg nægter at lade mig kue af een forsmået moderator.

Jeg er i den grad fortørnet over hifi4all.dk's moderatores diktatoriske fremgangsmåde i denne sag.

Jeg er nødt til atter at spørge: Skriver Ronin med rødt, fordi hans CD'er er grønne, eller blev Ronin provokeret af enkelte indlæg i den oprindelige debat? Hvis sidstnævnte er tilfældet, vil jeg gerne se eksempler på de uterligheder Ronin følte sig stødt af.

Til top Vis Kole's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kole Besøg Kole's Websted

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Tør man spørge hvad titlen på tråden var.

vh. Henrik

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Kole skrev:

Ronin skrev:

Og den lettere provokerende titel på tråden bedes du spare dig - den kan du gemme til de folk der kan takkes for når tingene går fløjten. Udover det, er der ikke mere at tilføje til dette - er der problemer med redaktionens beslutninger, bedes de taget med administrator@hifi4all.dk

Jeg agter ikke at føre en principiel debat pr. mail. Demokratiets grundform byder mig at føre debat i dette ris/ros-forum hvor alle kan være med og have en mening. Og jeg nægter at lade mig kue af een forsmået moderator.

Jeg er i den grad fortørnet over hifi4all.dk's moderatores diktatoriske fremgangsmåde i denne sag.

Jeg er nødt til atter at spørge: Skriver Ronin med rødt, fordi hans CD'er er grønne, eller blev Ronin provokeret af enkelte indlæg i den oprindelige debat? Hvis sidstnævnte er tilfældet, vil jeg gerne se eksempler på de uterligheder Ronin følte sig stødt af.

Har du ikke set, at Ronin har skrevet med rødt hundrede gange før. Det har været nødvendigt, fordi der er nogen der hellere vil provokere, end debatere hifi.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Kole skrev:

Ronin skrev:

Og den lettere provokerende titel på tråden bedes du spare dig - den kan du gemme til de folk der kan takkes for når tingene går fløjten. Udover det, er der ikke mere at tilføje til dette - er der problemer med redaktionens beslutninger, bedes de taget med Administrator

Hej Kole,

Der er ikke tale om nogen principiel dabat.

Der er ingen der siger du skal lade dig kue af moderator-gruppen her på forum, men du skal i den grad indordne dig under det opsatte regelsæt. Længere er den ikke!

Måden hvorpå Ronin har modereret den omtalte tråd, er helt i overensstemmelse med hvordan sådanne omstændigheder takles på HIFI4ALL.DK. Såfremt du ikke kan indfinde dig med dette, står det dig frit for ikke at benytte dig af aktiviteterne på HFI4ALL.DK.

Om Ronins CD'er er grønne eller ej er sagen uvedkommende - du er jo tydeligvis ude på et provokations-stadie.

Husk på at du er gæst her hos os. Såfremt du ikke kan gebærde dig som en sådan, har vi ærlig talt ikke lyst til at se dig indendøre. Kald vores fremgangsmåde hvad du vil, bare du indordner dig under det opsatte regelsæt.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Kole skrev:

Ronin skrev:

Jesus christ - er du niklasthedolphi's bror, alter ego eller en helt 3. ting?

Du har accepteret dette sites retningslinjer, så må man vel finde sig i at blive irettesat såfremt de der har lavet reglerne føler de er overtrådt.

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

janfoto
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 02 Juni 2010 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Hej, det er det første indlæg jeg blander mig i.
Jeg må tilslutte mig holdningen om at den indblanding fra hf 4 blander sig unødvendigt i de useriøse indspark, ser man på andre typer af forums, man følger
med i så bliver de skarpe tunger ikke taget så tungt, ligeledes lærer man jo at kende dem og reargerer ikke på deres indspark.

Der må opfordres til at lade forummets gæster udtrykke deres holdninger uden at der kommer indblanding fra overdommere.

Undtaget må dog være personlige angreb.

Dette kan måske frigøre den arbejdskraft til noget andet og måske vigtigere arbejde, lad diverse diskussioner løbe ud i sandet af sig selv, da de ebber ud af sig
selv.

Jeg må sige dette klart og tydeligt, hvis overdommerne ikke vil tage dette alvorligt? lukker jeg/bliver lukket.

Venlig hilsen.

Janfoto
Til top Vis janfoto's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janfoto

Nullergøj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009
Sendt: 02 Juni 2010 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Ja men så farvel janfoto, der er nogle der gerne vil have en bahagelig og sober tone her på sitet.

Til top Vis Nullergøj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nullergøj

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Juni 2010 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Old gammel tråd!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Juni 2010 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

janfoto skrev:
Hej, det er det første indlæg jeg blander mig i.
Jeg må tilslutte mig holdningen om at den indblanding fra hf 4 blander sig unødvendigt i de useriøse indspark, ser man på andre typer af forums, man følger
med i så bliver de skarpe tunger ikke taget så tungt, ligeledes lærer man jo at kende dem og reargerer ikke på deres indspark.

Der må opfordres til at lade forummets gæster udtrykke deres holdninger uden at der kommer indblanding fra overdommere.

Undtaget må dog være personlige angreb.

Dette kan måske frigøre den arbejdskraft til noget andet og måske vigtigere arbejde, lad diverse diskussioner løbe ud i sandet af sig selv, da de ebber ud af sig
selv.

Jeg må sige dette klart og tydeligt, hvis overdommerne ikke vil tage dette alvorligt? lukker jeg/bliver lukket.

Venlig hilsen.

Janfoto

Jeg er ked af at sige det, men du har vidst ikke fulgt med i de ting, der er sket her på sitet den seneste måned.

Ønsker du din konto lukket, send da en PB til en moderator.

/Jeppe

1966
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 02 Juni 2010 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Det ikke dig der har et problem med REDAKTIONEN men REDAKTIONEN der har et problem med din HOLDNING.Cry. 1966.
Til top Vis 1966's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 1966 Besøg 1966's Websted

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 Juni 2010 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009
Sendt: 02 Juni 2010 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Tror i ikke bare at det er den pludselige sommer varme der har steget fotojan til hovedet !!!

carsten

Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes