Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 16:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Forhandler bedømmelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tominta
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 21 December 2003 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Jeg savner en side på jeres site hvor man kan anmeldele forhandlere, ud fra forhandleren kunne man så se hvad andre generelt se hvad folk her synes om den pågældende og man kunne læse specifikt hvad folk har haft af dårlige og gode oplevelser, forhandlere skulle selvfølgelig havde mulighed for at svare tilbage på kritik.

Måske kunne man lave et sådan punk under Interaktivt?

Til top Vis Tominta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tominta

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 December 2003 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Det kan desværre ikke lade sig gøre. Det har vist sig at uafsluttede sager mellem en specifik forhandler og kunde, pludselig er blevet ført i forummet, hvor det absolut ikke hører hjemme. Dels fordi Gud og hvermand pludselig gør sig kloge på sagen, dels fordi en fornuftig og fremadrettet dialog aldrig kan føres anonymt.

HIFI4ALL.DK skal være et sted, hvor ALLE har det rart og bliver klogere på vores passions mange aspekter. Det er derfor, at hver eneste mand på redaktionen knokler fuldstændig gratis næsten 1000 timer om året. Vi gider ikke også være bydrenge for sure kunder og advokater, der kommer farende med dommerkendelser på dette og hint fordi een eller anden i sin irritation har slynget noget ud, som et firma opfatter som injurier eller hvad det nu kan være.

Går der jura og bøvl i den, gider vi ikke mere.

Vi har allerede en kategori, der hedder "Forhandlere", hvor erfaringer kan udveksles på et fornuftigt plan. Med det mener jeg, at selv mindre gode erfaringer bør danne grundlag for en FREMADRETTET debat, der lægger op til LØSNINGER i en POSITIV ånd - ikke et sted, hvor frustrationer skånselsløst bruges til at svine hinanden til på mere eller mindre grundløse baggrunde med anonymiteten som skjold.

Håber intentionen i mit svar er nogenlunde klar...

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Tominta
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 December 2003 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Jeg tænkte ikke på at det skulle være på den måde, men mere som et barometer som f.eks. på http://www.edbpriser.dk

Eller et bedre eksempel http://www.dmcn.dk/forhandler/start_forh.asp

På forhandler forummet er det noget uoverskueligt at finde ud af hvad de forskellige har skrevet om en forhandler med mindre forhandlerens navn står i emne headeren.

Samtidig vil jeg gerne sige tak for et supert site, hvor jeg bruger det meste af min online tid.

Til top Vis Tominta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tominta

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes