Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 23:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: HiFi4all - kaffeklub eller ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 31 December 2003 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Hej !

Sidste år (i forbindelse med "Supertræf" 2003 - fællesarrangement for landets HiFiklubber) henvendte HiFi4all sig til undertegnede, for at høre om de evt. kunne få lov til at deltage (lave en reportage !). Jeg mailede tilbage, for at sige god for det, og regnede selvsagt med at jeg ville få information om hvem, og hvor mange !.............. Der skete ingenting; derfor henvendte jeg mig igen, men fik desværre intet svar (hmmm !). Igen i år har jeg opfordret HiFi4all til at dække "Supertræf", men desværre har jeg heller ikke denne gang fået nogen respons ?!?.......... Det kan være HiFi4all kun er en kaffeklub ??????

En reportage fra omtalte arrangement, kunne være en endog meget interessant læsning for HiFi-folket !.............

Da det åbenbart ikke er lykkedes at "sparke" liv i HiFi4all, har vi i stedet indledt et samarbejde med et svensk foretagende (flere oplysninger følger, når reportagen er lavet). Sørgeligt at der ikke er nogle danske foretagender (inkl. High Fidelity, der deltog til "supertræf" 2003 - dog uden at man har fået artikllen trykt endnu !), der gidder at gøre noget seriøst for den danske HiFi-kultur.

Mvh

Carsten

www.viborghifi.dk

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 31 December 2003 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Ingen på den nuværende redaktion aner, hvad du snakker om !!!

HIFI4ALL.DK har vist gjort mere for hifi i Danmark end noget andet medie i det forgangne år. Du har selv været aktiv på siden i et halvt år - det burde være rigeligt til at gennemskue, hvad det er, vi laver.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 31 December 2003 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:

Hej !

Sidste år (i forbindelse med "Supertræf" 2003 - fællesarrangement for landets HiFiklubber) henvendte HiFi4all sig til undertegnede, for at høre om de evt. kunne få lov til at deltage (lave en reportage !). Jeg mailede tilbage, for at sige god for det, og regnede selvsagt med at jeg ville få information om hvem, og hvor mange !.............. Der skete ingenting; derfor henvendte jeg mig igen, men fik desværre intet svar (hmmm !). Igen i år har jeg opfordret HiFi4all til at dække "Supertræf", men desværre har jeg heller ikke denne gang fået nogen respons ?!?.......... Det kan være HiFi4all kun er en kaffeklub ??????

En reportage fra omtalte arrangement, kunne være en endog meget interessant læsning for HiFi-folket !.............

Da det åbenbart ikke er lykkedes at "sparke" liv i HiFi4all, har vi i stedet indledt et samarbejde med et svensk foretagende (flere oplysninger følger, når reportagen er lavet). Sørgeligt at der ikke er nogle danske foretagender (inkl. High Fidelity, der deltog til "supertræf" 2003 - dog uden at man har fået artikllen trykt endnu !), der gidder at gøre noget seriøst for den danske HiFi-kultur.

Mvh

Carsten

www.viborghifi.dk

hm

lyder da ikke godt .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 December 2003 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

HIFI4ALL.DK har vist gjort mere for hifi i Danmark end noget andet medie i det forgangne år. Du har selv været aktiv på siden i et halvt år - det burde være rigeligt til at gennemskue, hvad det er, vi laver.

OG SÅ ER DET SAGT!

Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Sendt: 31 December 2003 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Hej !..........

Hmmm !............ lyder mærkeligt ?

Her lige noget af det der er mailet imellem os:

----- Original Message -----
Sent: Friday, February 21, 2003 1:44 PM
Subject: Hifi-klub

Kære klub

Vi ville sætte stor pris på at blive optaget i jeres linksamling.

Hifi4all.dk er Danmarks største online hifi-magasin med over 50.000 unikke brugere og 600.000 sidevisninger hver måned. Hifi4all.dk er 100 % uafhængigt også på det økonomiske område og laves af 4 glade hifi-drenge med fuldtidsarbejde ved siden af.

Endelig håber vi, at redaktionen kunne blive inviteret til nogle af jeres arrangementer...

Med venlig hilsen og tak

Bruno Barcelli
Redaktør
www.Hifi4all.dk

Hej Igen !

Vi har lige drøftet det lidt, og konklussionen er som følger:

I må meget gerne deltage i vores "Supertræf", men er der andre ting I kunne tænke jer at deltage i, vil vi tage stilling i hvert enkelt tilfælde !................

Vi takker for jeres henvendelse !

Mvh / Best regards

Carsten S Christensen

E-mail:          ;
csc@privat.tdcadsl.dk

Hjemmeside / Homepage  (Viborg Musik & Hifiklub):

http://www.viborghifi.dk

Sendt 22 oktober 2003:

Hej Bruno !

Nu har vi datoen for næste års Supertræf - det bliver d. 7 marts 2004 (kl. 10.00 - 18.00)

Sidste år henvendte i jer for at få lov til at deltage - jeg skyndte mig at ordne det, og hørte så aldrig mere fra jer (for dårligt !). Jeg forventer at dette var en FEJL fra jeres side, og at det ikke sker igen !............. Derfor inviterer jeg jer til Supertræf 2004 (nærmere information følger !).

Mvh / Best regards

Carsten S Christensen

E-mail:          ;
csc@privat.tdcadsl.dk

Det var lidt af de e-mails (dem jeg har beholdt !) vi har udvekslet !........ Underligt i ikke kender noget til det ???????

Mvh

Carsten

Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Lokalitet: Fyn
Sendt: 31 December 2003 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:
Redaktøren skrev:

Hej !..........

Hmmm !............ lyder mærkeligt ?

Her lige noget af det der er mailet imellem os:

----- Original Message -----
Sent: Friday, February 21, 2003 1:44 PM
Subject: Hifi-klub

Kære klub

Vi ville sætte stor pris på at blive optaget i jeres linksamling.

Hifi4all.dk er Danmarks største online hifi-magasin med over 50.000 unikke brugere og 600.000 sidevisninger hver måned. Hifi4all.dk er 100 % uafhængigt også på det økonomiske område og laves af 4 glade hifi-drenge med fuldtidsarbejde ved siden af.

Endelig håber vi, at redaktionen kunne blive inviteret til nogle af jeres arrangementer...

Med venlig hilsen og tak

Bruno Barcelli
Redaktør
www.Hifi4all.dk

Hej Igen !

Vi har lige drøftet det lidt, og konklussionen er som følger:

I må meget gerne deltage i vores "Supertræf", men er der andre ting I kunne tænke jer at deltage i, vil vi tage stilling i hvert enkelt tilfælde !................

Vi takker for jeres henvendelse !

Mvh / Best regards

Carsten S Christensen

E-mail:          ; ; ;
csc@privat.tdcadsl.dk

Sendt 22 oktober 2003:

Hej Bruno !

Nu har vi datoen for næste års Supertræf - det bliver d. 7 marts 2004 (kl. 10.00 - 18.00)

Sidste år henvendte i jer for at få lov til at deltage - jeg skyndte mig at ordne det, og hørte så aldrig mere fra jer (for dårligt !). Jeg forventer at dette var en FEJL fra jeres side, og at det ikke sker igen !............. Derfor inviterer jeg jer til Supertræf 2004 (nærmere information følger !).

Mvh / Best regards

Carsten S Christensen

E-mail:          ; ; ;
csc@privat.tdcadsl.dk

Det var lidt af de e-mails (dem jeg har beholdt !) vi har udvekslet !........ Underligt i ikke kender noget til det ???????

Mvh

Carsten

Ja skulle lige til at skrive smid dog de mailes ud så vi kan ser dem .

Sådan skal det gøres , nice viborg .

Godt nytår

PS ja så fik jeg mig en julegave i år , jeg nået lige at købe en MC6900 ny , uf det er mange år siden jeg har betalt fuld pris

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Sendt: 31 December 2003 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Jensen !

Takker herfra !...........

Godt nytår til dig også !

Mvh

Carsten

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 07:25 | IP-adresse registreret  

Uanset hvad pokker man har af arbejde, så er mna altså kun mennesker! Hvis der sker en svipse så man glemmer noget, som man er opmærksom på i forvejen, ja så er det sort uheld - og nogle folk blive lidt fornærmet nok. Og det er der ikke noget at gøre ved, for "man er som man er, og det er godt nok!" (Krumme-sangen...)

Iøvrigt vil jeg give redaktøren ret i at hajfej4årll nok er det medie der suverænt har lavet den størte indsats året igennem!

Godnat herfra, og gid i må have en bedre 1. januar end mit hovede kommer til at mærkes.

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Argh, helt ærligt mand!!! Er det virkelig nødvendigt at smide korrespondance i et offentligt indlæg??? Kunne du ikke have postet det i en mail via det interne mailsystem herinde???

Hvormange tror du tænker 100% klart 1. janunar om formiddagen???  og som i et splitsekund kan huske hvad man skrev og forespurgte på den 21.feb. sidste år??

Jeg er bange for at du med din elenfant-metode har udelukket dig selv i fremtiden for kommunikation. Især dine bemærkning om kaffeklub er langt ude  Brug lige den indvendige side af pæren, med mindre den altså er sprunget i nat.

Shame on you!!!

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

thomas_ls
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Der findes vel altid mulighed for tilgivelse og forsoning.

Nu er Supertræf jo ikke en nogen forside-basker (men naturligvis et meget interessant arrangement)

Derfor kan begivenheden vel godt dækkes af flere medier og udfra flere vinkler, som det hedder.

Der er vel ingen af de nævnte medier, der er så rigide, at de kun kan nøjes med en såkaldt 'solo-historie'.

Det er vel bare lige en opringning og en lille 'fair nok' kommentar fra Hifi4all.dk - så er den potte ude!

Så får alle vi hifi-interesserede en bedre dækning.

Man kan selvfølgelig altid forestille sig, at små menneskers ego eller storhedsvanvid kommer til at afgøre en lille misforståelse.

God nytår

Venlig hilsen

Thomas, der mener, at en telefon-samtale ofte burde vælges frem for emails, så var mange konflikter løst på få sekunder.

Til top Vis thomas_ls's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomas_ls

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Helt enig - husk hvad dronningen sagde igår - vi glemmer at SNAKKE sammen.

Så pointen er - næste gang, ring!

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Jeg anede ikke der var noget som hedder supertræf   iøvrigt Carsten, er du ikke lidt sent ude med riven  ?? 
Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Det er nok hans nytårsforstsæt - husk at komme ud med riven d. 1/1 2004!

Jeg vidste godt der var supertræf, men havde ingen ide om at det var/skulle være en worldknown event. Jeg troede ellers bare at det var et lille møde mellem en flok glade hifi-interesserede..........

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Eller skal vi ikke være så frække og sige "Der er bare tale om endnu en kaffeklub" der gerne vil eksponeres på hifi4all.dk?

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

Hej !

For at dementere eventuelle misforståelser i forhold til mine intentioner med denne tråd, uddyber jeg lige lidt !............

Dette indlæg er kommet på forum, da det er en af de sikreste måder at kontakte HiFi4all (her virker det da i det mindste som om de prøver på at reagere på henvendelse).

Jeg foretrækker som oftest selv at korrespondere via e-mail, da jeg (og sikkert også HiFi4all) har kontakt til rimeligt mange mennesker. Da det ikke altid er lige let at huske, hvad der lige præcist er skrevet/sagt, er det vældigt rart at man kan gå tilbage i sine mails og få vished !............

Jeg kan ikke forstå at visse personer, (Jannik, Kim, ctacta og Thomas_Is) reagerer som de gør !..........

Jeg er ligeglad med om HiFi4all gør så, og så meget for HiFi på denne side !........... Det eneste jeg forventer er, at man får svar når man henvender sig til dem !.............. Er det så svært at forstå ?...............

Mvh

Carsten

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

Nu kan jeg kun udtale mig på egne vegne, men jeg er lidt harm over din måde at kommunikere på. Især din bemækrning! Telefonen er opfundet og ifølge TDC forlag, så findes der kun EEN enkelt peson ved det navn som redaktøren har. Det kan derfor ikke være nogen stor opgave at finde dette frem og ringe manden op!

Det du har gjort nu er at brænde broer bag dig. Kommunikation er åbenbart en svær opgave, dronningens anmodning er ikke helt ved siden af.

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Iøvrigt så er der hvor jeg færdes intet svar = ingen interesse.....

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:

Jeg er ligeglad med om HiFi4all gør så, og så meget for HiFi på denne side !........... Det eneste jeg forventer er, at man får svar når man henvender sig til dem !.............. Er det så svært at forstå ?...............

Mvh

Carsten

Hvad i alverden laver du så på denne side, hvis du er ligeglad med det arbejde, vi laver ?? Så er det udelukkende for at promovere dine private interesser.

Jeg husker ikke de mails, du citerer, men er aldrig bleg for at indrømme, at der er ting, der smutter. Under alle omstændigheder er hverken din publicering af private mails eller din uforskammede tone velkommen på disse sider.

Hvis det er svært at forstå, er du ikke velkommen her mere.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

Og hvis du er ligeglad med hvad Hifi4all gør for hifi osv. så er du jo nok også ligeglad med om der er/kommer/har været fokus på jeres supertræf! Hvis du er ligeglad er det jo tilsyneladende kun for at bitche højlydt, men guess what? Det er ikke måden at opnå den respons man håber på!

Men du er garanteret også den eneste i Danmark der aldrig har glemt en mail eller glemt at svare!

Det er din indgangsvinkel der gør at folk reagerer som de gør - think about it!

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Iøvrigt så er der hvor jeg færdes intet svar = ingen interesse.....

Nu var det jo altså dem (HiFi4all) der tog den første kontakt, hvorfor jeg naturligvis også regnede med at få en vis form for reaktion, da jeg svarede dem !............

Og nej, jeg har ikke brændt nogen broer !........... Det ligger dem frit for, at genoprette kontakten (det er ligesom deres tur til at ligge ud !)

Mvh

Carsten

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes