Forfatter |
|
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et enkelt lille spørgsmål:
Hvad gør man, når man i en tråd (pol) får at vide, at "Lad os holde diskussionen ét sted. Der er i den anden tråd blevet fremlagt mange gode pointer, de er i skrivende stund ved at blive taget til efterretning." og så den tråd der referes til, også er lukket ???
__________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
xrdt Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 143
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så slapper du af og tager en påske øl, mens du køler af som beskrevet
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
xrdt skrev:
Så slapper du af og tager en påske øl, mens du køler af som beskrevet |
|
|
Gør jeg samtidigt med dette  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
xrdt skrev:
Så slapper du af og tager en påske øl, mens du køler af som beskrevet |
|
|
Gør jeg samtidigt med dette  |
|
|
Ud i den friske luft, jeg har i hvert fald lige haft bevæget mig udendørs  Vejret er endda blevet helt tilsforladeligt. Om ikke andet på djævleøen  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må jeg foreslå at du sætter et stykke musik på, og nyder lyden fra dit anlæg, det er faktisk det dette forum handler om, selvom
mange ser ud til at have glemt det
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Ud i den friske luft, jeg har i hvert fald lige haft bevæget mig udendørs Vejret er endda blevet helt tilsforladeligt. Om ikke andet på djævleøen 
|
|
|
Ja, kan man ikke andet, så kan man da altid fyre en gang baljepis af.
Ikke lige hvad jeg havde forventet af en moderator, på et seriøst spørgsmål. __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
Må jeg foreslå at du sætter et stykke musik på, og nyder lyden fra dit anlæg, det er faktisk det dette forum handler om, selvom mange ser ud til at have glemt det  |
|
|
Nemli', og vi er her på dette forum pga. det, og det er især moderatorerne der ser ud til at have glemt det, desværre  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
floe skrev:
Ud i den friske luft, jeg har i hvert fald lige haft bevæget mig udendørs Vejret er endda blevet helt tilsforladeligt. Om ikke andet på djævleøen 
|
|
|
Ikke lige hvad jeg havde forventet af en moderator, på et seriøst spørgsmål. |
|
|
Jeg skulle mene svaret er indlysende. Vi ønsker ikke emnet debatteret mere pt. Vi tager alt hvad der er blevet skrevet af Jer til efterretning, og diskuterer emnet i administrator/moderator-teamet. Jeg havde egentlig håbet at du kunne svare igen på et humoristisk indlæg, men det er åbenbart svært at give et "korrekt" svar i denne her debat uden at blive sablet ned  Respekt går begge veje  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
alpape skrev:
floe skrev:
|
|
|
Ikke lige hvad jeg havde forventet af en moderator, på et seriøst spørgsmål.
|
|
|
Jeg skulle mene svaret er indlysende. Vi ønsker ikke emnet debatteret mere pt.
Jeg havde egentlig håbet at du kunne svare igen på et humoristisk indlæg, men det er åbenbart svært at give et "korrekt" svar i denne her debat uden at blive sablet ned 
Respekt går begge veje 
|
|
|
Har på ingen måde sablet dig ned, kun dit indlæg.
Mener ikke at jeg har ageret respektløst, det er nærmere dig der har gjort det, ved ikke at tage mit indlæg seriøst.
Indlysende ..... kan da ikke se jeres interne kommunikation .... ej heller jeres tanker .... så
__________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
floe skrev:
alpape skrev:
floe skrev:
|
|
|
Ikke lige hvad jeg havde forventet af en moderator, på et seriøst spørgsmål.
|
|
|
Jeg skulle mene svaret er indlysende. Vi ønsker ikke emnet debatteret mere pt.
Jeg havde egentlig håbet at du kunne svare igen på et humoristisk indlæg, men det er åbenbart svært at give et "korrekt" svar i denne her debat uden at blive sablet ned 
Respekt går begge veje 
|
|
|
Har på ingen måde sablet dig ned, kun dit indlæg.
Mener ikke at jeg har ageret respektløst, det er nærmere dig der har gjort det, ved ikke at tage mit indlæg seriøst.
Indlysende ..... kan da ikke se jeres interne kommunikation .... ej heller jeres tanker .... så
|
|
|
Jeg har rettet lidt i mit oprindelige indlæg. Håber det er et bedre svar. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Jeg har rettet lidt i mit oprindelige indlæg. Håber det er et bedre svar.
|
|
|
Ja, men desværre kun hvad "indlysende" indeholder. __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror vi (moderatorer og administratorer) er ved at være mættet med inputs for i dag.
Vi vil i de kommende dage diskutere vores politik og hvordan vi agerer udad til.
Derfor bér vi om lidt tid til at bearbejde (og gennemarbejde) de inputs, der er kommet.
/Jeppe
__________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld mig, men i har fandme fået SÅ MEGET input i løbet af det sidste års tid, så tid til at bearbejde ..... hmmmmm .... min bog .... dårlig undskyldning.
Og ser man i bakspejlet, så er der ikke sket en skid med al det input i har fået.
Fingeren ud af gaskanalen .... videre .... og husk .... i er til for os .... ikke omvendt. __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
Undskyld mig, men i har fandme fået SÅ MEGET input i løbet af det sidste års tid, så tid til at bearbejde ..... hmmmmm .... min bog .... dårlig undskyldning.
Og ser man i bakspejlet, så er der ikke sket en skid med al det input i har fået.
Fingeren ud af gaskanalen .... videre .... og husk .... i er til for os .... ikke omvendt. |
|
|
Som jeg ser det er det svært at se noget negativt i, at det nu bliver taget til debat hvorledes der bliver modereret på hifi4all. At du og andre har følt behov for dette længe (?), er da beklageligt. Jeg håber vi alle kan vende det her til noget positivt. Med håbet om en konstruktiv dialog. /Jakob __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint nok med en tænkepause til De Onde (humoristisk ment ;-). Jeg vil glæde mig til at høre, hvad I finder frem til, og om der
kommer nogle ændringer af praksis.
God Påske.
__________________ /dreamz
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Som jeg ser det er det svært at se noget negativt i, at det nu bliver taget til debat hvorledes der bliver modereret på hifi4all. At du og andre har følt behov for dette længe (?), er da beklageligt.
Jeg håber vi alle kan vende det her til noget positivt.
Med håbet om en konstruktiv dialog.
/Jakob |
|
|
Det er sgu da også på tide at der sker noget på det område, sorry, men i har været meget længe om at få fingeren ud.
Håber så bare at i tager kritikken til jer, og ændrer forum efter "folks" ønsker, og kan "se" hvad der halter.
Kontruktiv dialog er det bedste, men kun hvis begge parter deltager. __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4848
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så tager vi lige en puster til, i denne tråd.
Nye tråde vil blive slettet uden advarsel!
Mvh, Mikkel.
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
Fingeren ud af gaskanalen .... videre .... og husk .... i er til for os .... ikke omvendt. |
|
|
Der tager du så ganske grundlæggende fejl, Alpape. Hvis du ikke var her, var der ikke brug for mig. Så, tak  Der er IKKE brugerdemokrati på hifi4all. Det er i den grad enevældigt.
Redaktionen beslutter, hvilke regler der gælder, og moderatorerne gør
hvad der er muligt for at sikre at reglerne overholdes. Det glipper ind
imellem. Sådan vil det altid være, desværre, men intet er ufejlbarligt.
De fleste af de "inputs" vi har fået, ikke bare det seneste års tid, men måske i særdeleshed der, bærer præg af "Jeg vil ha'! Ellers råber jeg og smadrer en skål eller smækker med døren." Den slags input er urimeligt kedelige at arbejde med, og bliver ærligt talt ikke taget alvorligt. Konkrete, konstruktive forslag modtages med kyshånd, bliver behandlet og sammenholdt med andre af samme art. Nogle forslag medfører ændringer, andre gør ikke. Tryk avler modtryk, det er en kendt sag. Spørgsmålet er, om det er moderatorteamet eller et stigende antal Se-Mig brugere, som presser mest i den retning? Linjen er nok blevet strammet mere end en anelse de sidste 2 år, men det er der gode grunde til: Vi oplever flere og flere brugere som går helt i sort, hvis de ikke får deres vilje. Vi oplever brugere, som rapporterer andres indlæg for selv efterfølgende at sende en enslydende sviner afsted. Vi oplever, så sent som i dag, et par tidligere udelukkede t**ser, som bare ikke kan fatte at de ikke er velkomne på hifi4all, men som alligevel meget hurtigt opretter helt nye profiler. Det er medvirkende til, at vi i perioder har kortere lunte end vanligt. Tag ikke fejl, jeg vil langt hellere høre musik, eller debattere grej, end jeg vil sidde og forholde mig til, i min optik, skinger kritik af måden der modereres på. Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|