Sendt: 28 Maj 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle!
For efterhånden længe siden købte jeg et sæt brugte Audiovector Superstands til montering på mine Audiovector M3 Avantgarde mk. II. Fyren jeg købte dem af, havde brugt dem på et sæt Audiovector M3 Signature mk. II så de skulle jo passe på mine højtalere også.
Det var sådan set fint nok. Men da jeg her til aften endelig skulle til at montere dem, passer de 3 huller i superstandsne ikke med de 3 huller i højtaleren, hvor den gamle fod sad. Afstanden mellem det foreste hul og de bageste er simpelthen et par millimeter for kort.
Nu er spørgsmålet så: Kan det virkelig passe at der er så stor unøjagtighed på højtalerne, at jeg bliver nødt til at bore hullerne i Superstandsne større??? Den gamle fod var skruet fast helt uden problemer.
Jeg har også tænkt den tanke, at de superstands jeg har fået fat i passer til mk I udgaven af M3-serien. Er der nogen der kan svare mig på, om det kan tænkes at være problemet?
Jeg spørger desperat inden jeg skal til at bore selv, om der er noget jeg kan gøre, eller noget jeg ikke har været opmærksom på. Syntes det virker lidt synd at stå og bore i den slags.
Alt hjælp modtages med kyshånd!
Med venlig hilsen:
Rune Nielsen __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|