Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 04:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Sennheiser! -Jammen hvor henne? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LasseWP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 02:14 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen..

Hvordan det er sket, det husker jeg ikke, og hvorfor det går ud over arme mig, er endnu en gåde - men der er hændt mig det frygtelige, at jeg er blevet ufattelig glad for vellyd. Som flere af jer på nuværende tidspunkt måske allerede har opdaget, koster dette penge - og hvor er de nu henne?Cry
De højtalere jeg for længe siden har forelsket mig i, overskrider i alle tilfælde mit buget og er tilmed særdeles ubehøvlede at have med i et tog. Det sidstnævnte kan tilmed også blive mig et problem da jeg får brug for netop dette efter sommerferien, hvor jeg starter på det tekniske gymnasium i esbjerg.

-Jeg er derfor overordentligt glad for, at det er kommet til min vished at en midlertidig løsning på mine sorger er længe opfundet og i produktion: Høretelefoner!

"Nå nå?" tænker jeg, og "Hem hm!" mumler min mund - "fluks igang med projektet" hører jeg senere mig selv tænke, og efter nogen tids søgen på det hersens nymodens verdensomspændende TCP/IP computernetværk (I daglig tale muligvis kaldet 'internettet',) faldt jeg over, og brændte mig varm på mærket Sennheiser.

Desværre ser flere af deres høretelefoner designmæssigt, efter min smag, ikke ud til at være godkendt til offentlig brug, og da jeg samtidig har sat et loft for mig selv på omkring 1500 kr er mit valg, foreløbig faldet på Sennheiser HD 595 - og det er hvad der leder til mit egentlige spørgsmål:

Hvor er de henne?
Er de i virkeligheden slet ikke til salg, eller er der anden logsik grund til at de ikke er at finde i de hifi butikker jeg kender?
Er Sennheiser gået galt i byen med netop disse høretelefoner, og er der i givet fald et bedre alternativ?

Med venlige hilsner

Lasse

Til top Vis LasseWP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LasseWP Besøg LasseWP's Websted

Pihl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 08:02 | IP-adresse registreret  

Prøv Tape Connection, jeg er næsten sikker på at de har dem, ellers er der jo et par velassorterede hifi forretninger i Esbjerg, mon ikke at de kan skaffe dem hjem?
Til top Vis Pihl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pihl

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

både min fona og merlin har div modeller, det samme med hifi klubben og kt radio har fuldt udvalg.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes