Halløj Skuffe_db.
Det afhænger meget af din pengepung samt det grej det skal sættes sammen med. Desuden er det jo også en smagssag, hvad man kan lide af lyd osv.
For at starte med det sidste kabel du har valgt, så kan jeg kun sige, at det er et ganske godt kabel til prisen. De stik de er termineret med er af en ganske udemærket standard og hele kablet er faktisk ret godt afskærmet. Det ligner et langt dyrere kabel og har da også et rigtigt godt pris/ydelses-forhold.
Med hensyn til Axiom-kablet fra TaraLabs, så må jeg sige, at jeg blev en smule skuffet da jeg hørte det. Pris og ydelse hænger ikke sammen, hvis man skal sammenligne det med de to andre kabler. Nuvel, så er det termineret med nogle ganske gode stik, men det mangler noget når vi taler lyd.....Jeg synes, at det lyder magert og der mangler hul igennem, hvis man kan sige det sådant...hm.
Solarvind er efter min overbevisning, det bedste kabel af de tre, hvad angår lydegenskaber. Man kan dog godt synes, at det virker en smule kleint og skrøbeligt omkring krympeflexen oppe ved stikkene. Men tag ikke fejl, de skal nok holde. Med mindre du river og flår i dem, men det er jo heller ikke meningen. N.O. har en lidt enderledes lyd end de to andre kabler og nogle vil påstå, at de farver lyden, men igen, hvilket kabel gør ikke det? Hvorfor skulle vi ellers bruge så meget tid på at lytte til forskellige kabler og set-ups. Jeg ved godt, at man tilstræber et helt neutralt kabel, men er ikke sikker på at det lader sig gøre????
Solarvind vil jeg vælge af de tre.
Et alternativ kunne fx være Eichmann Express 4, der også befinder sig i denne prisklasse.
Måske skulle du gå efter nogle brugte kabler, så får du i hvert fald mere for de sparepenge.
God jagt.
Mvh. FLEX