| Sendt: 28 August 2004 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har netop fået mit højttalerkabel + XLR signalkabel leveret fra Karsten, Studiosound.
Jeg havde disse kabler på prøve da jeg via tests havde læst at de skulle være fantastiske. Uover dette havde jeg fået en god anbefaling fra Pihl, som indehaver signalkablet.
Derfor tog jeg kontakt til Karsten fra Studiosound, som har været meget servicemindet med udvalg af kabler 
Lad mig indlede med at konstatere at disse kabler har indfriet mine forventninger i en grad jeg ikke havde forventet. Et er anmeldelser, noget andet er virkeligheden. AU24 lever bestemt op til de flotte anmeldelser. Det siger ikke så lidt enda !!!! 
Jeg har hørt Artsound, NO Valhalla, Bertram, Silk, Mictor og BKS i mit setup. Alle kabler har afgjort deres kvaliteter, men Audience AU24 er helt klart mit foretrukne.
De spiller utrolig åbent og harmonisk. De tilføre ikke musikken noget medmindre det findes på optagelsen. Det er kort og godt nogle supergode kabler som spiller ligeså godt, og bedre end de alt for dyre konkurrenter på markedet.
Prøv disse kabler. Meget varm anbefaling herfra !!!
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|