Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 19:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: AUDIENCE AU24 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 28 August 2004 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har netop fået mit højttalerkabel + XLR signalkabel leveret fra Karsten, Studiosound.

Jeg havde disse kabler på prøve da jeg via tests havde læst at de skulle være fantastiske. Uover dette havde jeg fået en god anbefaling fra Pihl, som indehaver signalkablet.

Derfor tog jeg kontakt til Karsten fra Studiosound, som har været meget servicemindet med udvalg af kabler

Lad mig indlede med at konstatere at disse kabler har indfriet mine forventninger i en grad jeg ikke havde forventet. Et er anmeldelser, noget andet er virkeligheden. AU24 lever bestemt op til de flotte anmeldelser. Det siger ikke så lidt enda !!!!  

Jeg har hørt Artsound, NO Valhalla, Bertram, Silk, Mictor og BKS i mit setup. Alle kabler har afgjort deres kvaliteter, men Audience AU24 er helt klart mit foretrukne.

De spiller utrolig åbent og harmonisk. De tilføre ikke musikken noget medmindre det findes på optagelsen. Det er kort og godt nogle supergode kabler som spiller ligeså godt, og bedre end de alt for dyre konkurrenter på markedet. 

Prøv disse kabler. Meget varm anbefaling herfra !!!

Mikke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Sendt: 28 August 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Men HOLBERG - de er jo forbandet dyre! over 9000 for et ganske almindeligt sæt 3 m kabler!
Til top Vis Mikke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikke

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 28 August 2004 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

Mikke skrev:
Men HOLBERG - de er jo forbandet dyre! over 9000 for et ganske almindeligt sæt 3 m kabler!

Hej Mikke  

Tjaaa, Hvis du bla. kigger på  NO Valhalla og Bertram, som reelt er de kabler du bør sammenligne AU24 med, når vi taler ydelse. Så syntes jeg ikke det er dyrt + at jeg kan høre resultatet i mit setup.

Jeg har kort og godt ikke hørt et kabel som er bedre end AU24, også med prisen for øje  

Mikke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Sendt: 28 August 2004 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

OK, Jesper. Jeg medgiver at det lød afsindig godt hos dig! Desværre er dine kabler nok for korte til at de kan prøves hos mig.

MVH

Til top Vis Mikke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikke

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 August 2004 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Tillykke med kabelvalget. Det er jo lidt af en jungle og man leder en gang imellem efter en nål i en høststak.

Hvad er det helt præsist at det kabel gør som de andre ikke gjorde ?. Har selv lige fået MIT 750 SHOTGUN på prøve og det kabel løftede hele mit set up i en anden demension. Specielt stemmerne, altså mellemtonen er rykket 2-3 trin op og det gør perspektivet helt anderledes.

Er det nogenlunde det samme der er sket for dig?

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 28 August 2004 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik !

Jeps det er en jungle med de kabler, men jeg er heldigvis ikke i tvivl længere.

Det som jeg syntes et bedst ved AU24, er faktisk det kablerne ikke gør. Det skal forstås på den måde, at kablerne besidder evnen til at gengive det som findes på den givne optagelse, hverken mere eller mindre. Det gør, som tidligere nævnt, at gengivelsen fra AU24 kablerne virker meget naturlig, åben og harmonisk. Det er netop her Audience AU24 kablerne er så fandens gode !!!

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 August 2004 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Lidt den samme oplevelse som jeg har haft.

Fedt at man endelig kan falde lidt til ro, for der har været mange tanker for mit vedkommende mht. til ht kabel valg. Formentlig også for dig.

Synd at vi bor så langt væk fra hinannen for det kunne være sjovt at lave en A/B test på 2 så gode kabler

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes